Beantwoord

Commerciële zenders ontbreken

  • 19 August 2020
  • 37 reacties
  • 235 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Ik vermoed dat er te weinig signaal was, maar even de reactie afwachten…. 

Zat ik toch goed met mijn aanname. 

Reputatie 2

@Noordzee,

Ja, iedere keer uitgebreid zoeken gedaan. Zoals ik net aan @Vikash schreef, ben ik met de veranderingen in de instelling van zijn kant, nu gekomen tot 19 zenders met beeld! En dat na 22 uur struggelen 😳

Nu nog de resterende 14 voor de 33 zien te vinden….

En hoe kan ik de software updaten? Geen idee of die verouderd is. Er staat bij Abonnement status software versus 14.

Reputatie 7
Badge +21

@Noordzee Dat lijkt mij een goed idee. @Flip20 Wil je ik een buitenmontageset toe stuur?

Reputatie 2

@Noordzee , na nog 3 pogingen heb ik nu eindelijk de 33 zenders 😅 Heeft wat voeten in de aarde gehad.

 

En ja graag de buitenmontageset. Kan er allicht alleen maar beter mee worden.

En denk je dt een software update nog nodig is?

Reputatie 7
Badge +28

Ik weet niet 100 procent zeker of 14 de laatste softwareversie is. Als je geen melding krijgt over een update, dan is het verder wel prima.

Reputatie 7
Badge +21

En ja graag de buitenmontageset. Kan er allicht alleen maar beter mee worden.

Ik heb een buitenmontageset toegestuurd. Laat je ons weten of dit het probleem verhelpt?

 

Reputatie 2

@Vikash super! En zal ik doen!

Reputatie 2

@Vikash Dank voor snelle versturen. Vanmorgen al ontvangen. Nu nog monteren….

Reputatie 7
Badge +28

Top @Flip20 ,

Laat je nog even weten wat het resultaat is? 

Reputatie 7
Badge +28

@Flip20 

Heb je de antenne al buiten geplaatst? Is de ontvangst nu nog beter geworden? 

Reputatie 2

@Noordzee ja, vanmorgen. Ontvangst nog beter maar de truc zat hem er meer in dat toen @Vikashaan jullie kant het een en ander anders ingesteld had ivm mijn pluspakket, ik de zenders uiteindelijk kon vinden 🙃 Dank nogmaals en fijne dag!

Reputatie 7
Badge +28

Fijn dat je nu een goede ontvangt hebt ! En graag geholpen natuurlijk… :thumbsup_tone4: