Beantwoord

Conax geen toegang

• 22 september 2018
  • 8 reacties
  • 722 keer bekeken

Badge
Hallo,

Uitgezonderd van Ned 1, 2, 3 en tv Drenthe krijg ik bij de overige tv zenders de melding Conax geen toegang.

Ik heb de smartcard schoongemaakt, 15 min op Ned 1 laten staan, fabrieksinstellingen opnieuw etc, maar geen resultaat.
Wat is de oorzaak en wat kan ik eraan doen?

Met vriendelijke groet,

Ben Brink
icon

Beste antwoord door Joran 24 september 2018, 15:44

Dag Ben, ik denk dat de oorzaak bij jou duidelijk is 🙂 Je kunt via een speciale pagina de apparatuur omruilen: KPN start met voorbereidingen Digitenne in HD

Als je nog vragen hebt, laat het weten!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Maak je gebruik van een losse (kpn) ontvanger? Of zit ie in je televisie (module)?
Badge
Van een losse KPN ontvanger.
Reputatie 7
Badge +22
Kijk je al via de nieuwe ontvanger? Want je hebt nog maar negen dagen om te switchen...

Tekst uit artikel op dit forum: "Uiteindelijk gaan we vanaf begin september smartcards uitzetten. De klanten kunnen dan alleen nog maar NPO 1-3 kijken. Daarbij gebruiken we dezelfde vier groepen, in dezelfde volgorde. Dat betekent dat elke groep zes weken de tijd heeft om zelf te reageren. Dit uitzetten, en de week waarin dat gebeurt, wordt ook vermeld in de mails en brieven.
Reputatie 7
Inderdaad. Woon je in Groningen of Drenthe dan kan je smartcard al uitgezet zijn. Dan heb je niet gereageerd op de e-mail voor de nieuwe ontvanger.
Reputatie 7
Badge +22
Hij heeft het over TV Drenthe, dus daar ben ik vanuit gegaan.
Reputatie 7
Hij heeft het over TV Drenthe, dus daar ben ik vanuit gegaan.kwartje rolde hier ff niet (ben tegelijkertijd voetbal aan het kijken)
Reputatie 4
Badge +4
ik had keurig gereageerd en mijn kaart was ook uit, terwijl in het systeem stond dat het zou moeten werken.
Opnieuw geactiveerd en weer beeld.
Zie topic daar over.

Theo
Reputatie 7
Badge +28
Dag Ben, ik denk dat de oorzaak bij jou duidelijk is 🙂 Je kunt via een speciale pagina de apparatuur omruilen: KPN start met voorbereidingen Digitenne in HD

Als je nog vragen hebt, laat het weten!

Reageer