Beantwoord

constant storing digitenne

  • 31 July 2019
  • 10 reacties
  • 159 keer bekeken

Sinds we een nieuwe ontvanger hebben ontvangen voor digitenne is het helemaal mis met de ontvangst. De antenne heeft sindsdien al op 100 plaatsen gestaan, dus die wizzard ga ik er niet weer bijplakken. Het begint met een ontvangst van 100%, maar dit zakt of wisselt na enkele minuten al gauw naar beneden en zeker als er verkeer langsrijdt of een mobiele telefoon in de buurt is, is het drama. Graag een oplossing, zsm..
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 1 August 2019, 19:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo grietjevf,

Wat voor type antenne gebruik je?
Staat de antenne binnen of buiten?
Wat is jouw locatie?

En heb je dit al geprobeerd? :

1/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.
2/ Geef een opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken
Hallo Noordzee,

Ik heb alles teruggezet naar de fabrieksinstellingen en het lijkt wel verbeterd te zijn...
De antenne staat binnen, voor het raam. We wonen op de grens van Groningen en Friesland, ook die opties hebben we beide uitgebreid getest. De antenne is een Funke V4, is dat wat je bedoelde?
Reputatie 7
Badge +28
@grietjevf

Zenders niet zoeken op provincie, maar via de optie uitgebreid zenders zoeken. Dat werkt beter.

Verder adviseer ik jou om je antenne te vervangen door de nieuwe Funke V5. KPN stuurt die antenne gratis naar jou toe.

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +28
@grietjevf :

Zou je het Forum profiel nog willen willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Want dan kan KPN jou een betere antenne opsturen.


Hallo Noordzee, excuses voor mijn late reactie. Ik heb de gegevens aangevuld. Een betere antenne zou fantastisch zijn! Dank voor je hulp alvast,

groeten Grietje
@Noordzee 👆🏼
Reputatie 7
Badge +28
Prima, dan kan een moderator jou de nieuwe binnenantenne opsturen. De moderator komt hier vanzelf langs.

Wil je ondertussen het volgende eens proberen?

2/ Geef een opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken.
Of had je dat al geprobeerd?
Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Grietje! Bedankt voor de voorzet, Noordzee :)

Een nieuwe antenne is onderweg, je hebt hem met een dag of twee in huis. Er zit een montageset bij. Mocht de ontvangst in huis nou niet beter worden met de Funke v5 dan kun je hem met de montageset buiten plaatsen.
@Noordzee @Erik_ Dank voor jullie snelle hulp! 👍🏼👍🏼👍🏼
Reputatie 7
Badge +28
Graag gedaan! Laat je nog even weten hoe de nieuwe antenne werkt?

En dat in combinatie met:
Wil je ondertussen het volgende eens proberen?

2/ Geef een opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken.