Beantwoord

contact klantenservice ivm onjuiste foutcode E016-0 Digitenne

  • 25 August 2020
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

wij willen graag contact met kpn klantenservice. wij krijgen code E016-0 op digitenne, terwijl wij al jaren een allin pakket hebben includief digitenne. we zouden dus geen abonnement hebben, terwijl dit wel op de fmaandelijkse factuur staat. Wij hebben het kpn abonnement Alles-in-1-thuis-standaard waar digitenne onderdeel van is. HELP

 

icon

Beste antwoord door Breko 25 August 2020, 16:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Breko ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Hoi @Breko . Welkom op het forum.

Ik wil graag voor je uitzoeken hoe de vork in de steel zit. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Beste iedereen, probleem opgelost. Ik heb via KPN Chat contact gehad met een medewerker. De oplossing was dat de Digitenne lange tijd niet gebruikt was en dat activering dan ook weer lang duurt. Inmiddels werkt het weer perfect. 
 

dank voor de reacties

Dat scheelt weer, @Breko . Dank voor de update.

Mocht je ooit andere vragen hebben, stel ze gerust.