Beantwoord

DAB ontvangst kop van schouwen

  • 3 October 2019
  • 5 reacties
  • 97 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
De NPO is hier nauwelijks te ontvangen . Goes zendt uit met 0,7 KW. Een extra zender op de vuurtoren zou soelaas beiden. Ondanks jarenlange signalen van de gemeente wordt er niks aan gedaan
icon

Beste antwoord door Noordzee 3 October 2019, 19:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hé @Jaap2018 ,

Nu ook al DAB+-ontvangstproblemen?

Wel een laag vermogen inderdaad vanaf Goes. Ik verwacht dat jij in jouw woonplaats meer hebt aan de zendmasten van Zoutelande en de Rotterdamse Waalhaven. De commerciële zenders en de regionale zenders worden trouwens wel met meer vermogen vanuit Goes uitgezonden. Maar dat regelt een andere organisatie, (Broadway Partners)
Reputatie 2
Badge
Zoutelande heeft hier geen effect. Evenmin Rtdam . Alleen een extra zender op de vuurtoren biedt soelaas. Commercieel 2,5Kw en omroep Zld 12,5 kW . NPO is kut.
Reputatie 2
Badge
Ik heb een gerichte buitenantenne met 5 el met versterking dus geen probleem. Maar indoor er geen NPO ontvangst . Dit wordt al jaren niet opgepakt. Waar je het ook aankaart.
Reputatie 2
Badge

Reputatie 7
Badge +28
Hier op het Forum zal er ook geen oplossing volgen. KPN gaat daar natuurlijk niet over.

In mijn regio hebben wij hetzelfde probleem, maar dan met de regionale zenders. Maar ik heb enige hoop dat dit voor 1 januari 2020 wordt opgelost, omdat er dan zwaardere eisen worden gesteld aan de vergunning.

Reageer