Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelDan weer 100% bereik, dan weer 0%...van commerciele zenders terug naar NPO
sinds ik een nieuwe ontvanger heb van digitene ...dan weer 100% dan weer 0 % terugschakelen van commerciele naar npo storring stilstaand beeld dan weer geen werking van de aftstand bediening moet het stroom eraf halen en dan lukt het na 1 of twee keer probeer de nieuwe software te downloaden gaat niet naar dit knopje ….afijn ben ikde enige ?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Nee @Berry en Betty , jullie zijn niet de enige met problemen. Maar de problemen zijn vaak wel op te lossen.
Probeer dit eens:
1/ Zet de antenne zo hoog mogelijk.
2/ Haal de ontvanger even vijf seconden van de stroom.
3/ Ontvanger (en TV) weer aandoen.
4/ Ga via het menu terug naar de fabrieksinstellingen.
5/ Doe dan de software-update indien daar om gevraagd wordt.
6/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken.
7/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.
Als dit niet helpt, dan heb ik een paar vragen:
Wat voor type antenne gebruik je?
Staat de antenne binnen of buiten?
In welke locatie (woonplaats) zit je?
Probeer dit eens:
1/ Zet de antenne zo hoog mogelijk.
2/ Haal de ontvanger even vijf seconden van de stroom.
3/ Ontvanger (en TV) weer aandoen.
4/ Ga via het menu terug naar de fabrieksinstellingen.
5/ Doe dan de software-update indien daar om gevraagd wordt.
6/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken.
7/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.
Als dit niet helpt, dan heb ik een paar vragen:
Wat voor type antenne gebruik je?
Staat de antenne binnen of buiten?
In welke locatie (woonplaats) zit je?
Beste @Berry en Betty , welkom! Wat lijkt het me ontzettend vervelend om hier tegenaan te lopen! Je wilt natuurlijk gewoon een werkend product. Wil je het bericht van Noordzee eens doorlezen en die stappen doorlopen? Mocht dat geen soelaas bieden, ben ik ook benieuwd naar een antwoord op de door hem gestelde vragen. Zou je dan ook je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en het CAS ID?
ik ben verbaasd dat de ontvangst van zowel Digitene (al 20 jaar?) zo achteruit is gegaan ook tijdens mijn vakantie in Limburg (ik heb een buiten antenne Func) zelfde klacht ,dan ga je naar Duitsland itv loopt constant vast wifi versterker geprobeerd (is bij vele campings verboden ) zelfde resultaat ..dus bij thuiskomst itv opgestart zelfde slechte ontvangst op 5 verschillende laptop/iPhone /tablet....
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met itv? Itv Online streamt via het mobiele netwerk of via de wifi. Als je dus in Duitsland bent, is dat via een Duitse provider. Dit staat in ieder geval los van Digitenne.
Heb jij inderdaad een antenne zoals op de foto die Noordzee stuurt of heb je een andere? In dat geval stuur ik je daarvoor graag een nieuwe toe.
Heb jij inderdaad een antenne zoals op de foto die Noordzee stuurt of heb je een andere? In dat geval stuur ik je daarvoor graag een nieuwe toe.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.