Beantwoord

Datum op Digitenne ontvanger klopt niet

  • 11 April 2021
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

mijn smarttv neemt de datum over van digitenne. deze datum is niet de juiste. daardoor kan mijn smarttv geen verbinding maken met de philipsserver waardoor ik de smarttv niet kan gebruiken. iemand een oplossing? hoe kan ik de datum aanpassen die de digitenne uitzend?

icon

Beste antwoord door PeterG 11 April 2021, 15:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Een Philips tv neemt de tijd/datum over via internet. Niet via het Digitenne kastje. Bovendien is op Digitenne die datum/tijd juist. Ik heb ook een Digitennekastje namelijk.

De smart-tv functie zou zelfs (is) te gebruiken moeten zijn zonder tv ontvangst of tv-decoder eraan.

Is je tv niet te oud? Mijn Philips uit 2013 ondersteunt het smart gebeuren niet meer.

N.B. als je 'menu’ indrukt van Digitenne staat rechts boven in het scherm de tijd van het digitennesysteem. Dat klopt hier gewoon dus bij jouw zeker ook.
De datum in de digitenne-ontvanger is te checken a.d.h.v. de gids.

datum en tijd klopt in digitenne. het zit hem denk ik in de tv. als ik digitenne op een andere aansluiting aansluit geeft ie weer een andere datum. dus ik moet even bij philips zijn. vorig jaar pas gekocht