Beantwoord

De tv ondersteunt geen Digitenne

  • 10 July 2019
  • 29 reacties
  • 468 keer bekeken

de tv geeft aan ondersteunt het niet!!daardoor heb ik wel beeld maar niet om aan te zien. negatieven lijken het wel.. zijn er meerdere die daar last van hebben???

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door berenootje 13 July 2019, 16:16

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@berenootje :

Voor de zekerheid ook nog even de installatieprocedure:

1/ Zet de antenne zo hoog mogelijk of b.v. voor een raam.
2/ Sluit de antenne aan op jouw Digitenne-ontvanger.
3/ Zet jouw ontvanger en jouw TV aan.
4/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.
5/ Geef een opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken.
6/ Laat de ontvanger minimaal een uur aanstaan zodat de abonnementsstatus in jouw menu kan verspringen van NEE naar JA.
@berenootje Geregeld! De verzendgegevens van de bezorging ontvang je per e-mail. Houd je ons op de hoogte? Ben benieuwd of alles goed gaat met de nieuwe antenne!
bedankt.. heb hem gister ontvangen.. moet hem alleen nog ff aansluiten.. maar doe ik morgen op gemak.. kan eigenlijk geen kabeltje meer zien na de afgelopen weken.. en dan maar hopen dat alle zenders weer te ontvangen zijn..

de tv geeft aan ondersteunt het niet!!daardoor heb ik wel beeld maar niet om aan te zien. negatieven lijken het wel.. zijn er meerdere die daar last van hebben???

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheiddank je wel voor je tips!! nou heb maar een andere tv gekocht.. hij was ondertussen 12 jaar oud.. nu de nieuweste tv en doet het perfect .. gewoon mooi beeld weer!.. alleen nu nog ff een antenne aanschaffen!!
dank je wel voor je meedenken!
Wat werdt er nou niet ondersteund? Heb je de andere tv vanwege de HDMI aansluiting gekocht die je voor de zxv7200 of de rbx2800 nodig hebt. De uitleg over HEVC en DVB t2 in combinatie met een tv is niet van toepassing als je een los kastje hebt.

Zonder 1 van deze kastjes zal je ook met een andere antenne alleen de NPO kanalen zien zelfs al heb je een betaald abonnement.

nou ik had wel beeld maar niet om aan te zien.. negatief beelden.. die oude tv ondersteune t niet..
Het kan zijn dat die oude tv alleen de toenmalige HDMI 1.2 norm ondersteunt. Zover ik weet zit de Digitenne op HDMI 2.0.

Reageer