Beantwoord

Defecte tuner digitenne

  • 29 april 2014
  • 23 reacties
  • 2206 keer bekeken

Ik huur van KPN een Digitenne Tuner typeTF6000COK

Sinds enige maanden steeds (meer) storingen: blokjes/balken op scherm en piepgeluiden. Antenne al diverse keren verplaatst, helpt niks

icon

Beste antwoord door Bijvanck 8 mei 2014, 09:14

Tuner ontvangen en geinstalleerd. Werkt weer 100% Hartelijk dank

Bijvanck

Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hallo Bijvanck,

Dat is niet prettig televisie kijken op deze manier. Of het om een defecte tuner gaat durf ik nog niet te concluderen. Wat je omschrijft klinkt eerder als een gebrek aan signaal.

Gebruik je een binnen- of een buitenantenne? Daarnaast wil ik graag van je weten welk model antenne je gebruikt. Je kan eventueel een foto bijvoegen.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Martin

Is binnen antenne, maar heeft vele jaren prima zo gewerkt. Welk bestandstype moet foto zijn? PDF en HTML lukt niet op één of andere manier

  
  
  
  
  
 
 
 



Reputatie 2
Badge +1
Hallo Bijvanck,

Dit kan .JPG of .PNG zijn.

Als het om een oudere antenne gaat wil ik je eerst voorstellen om je een nieuwe op te sturen. Zou je me hiervoor in een privébericht je postcode, huisnummer en contractnaam kunnen sturen?

Met vriendelijke groet,

Martin

foto:https://

hierbij gevraagde gegevens:

**** nummer **

klantnummer *********

naam op contract: *******

Note:

Bericht bewerkt door Admin in het kader van het privacybeleid op het Forum.

Reputatie 2
Badge +1
Hallo Bijvanck,

Ik heb je zojuist in de eerste instantie een nieuwer model antenne opgestuurd, inclusief verlengkabel. Deze zal je binnen enkele dagen ontvangen. Ik hoor graag van je wat het resultaat is met de nieuwe antenne.

Tevens wil ik je erop attenderen dat je je adresgegevens publiekelijk geplaatst hebt. Ik heb ze reeds opgeslagen, dus ik raad je aan om ze hier te verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Martin

hoe krijg ik dat weg, ben niet zo thuis op forum

Reputatie 2
Badge +1
Rechstboven je bericht kan je op Opties klikken. Vervolgens verschijnt de optie Antwoord bewerken. Via deze weg kan je de gegevens verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Martin

Reputatie 7
Badge +3
Beste Bijvanck,

De gegevens zijn inmiddels voor je aangepast.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Ik heb nieuwe antenne gisteren ontvangen en geinstalleerd. Geen enkele verbetering. Heb ook antenne buiten geprobeerd, maar geen verschil.

Wat nu?

bijvanck

Reputatie 2
Badge +1
Hallo Bijvanck,

Jammer dat de nieuwe antenne geen oplossing heeft geboden. Hiermee hebben we echter wel uit kunnen sluiten dat het probleem op dat punt ontstaat.

Ik wil je graag voorstellen om de Digitenne-ontvanger om te laten ruilen. Hiervoor kan ik kosteloos een koerier aansturen. Deze kan op werkdagen in de ochtend, middag, of avond komen. Wat schikt jou het meest? Ook ontvang ik graag je 06-nummer in een privébericht om een bevestiging naar toe te sturen.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Martin

Hallo Martin,

hoe krijg ik jouw adres als geadresseerde in prive mail? als ik shortcut kopieer en plak lukt het niet

Groeten,

Bijvanck

Reputatie 2
Badge +1
Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Hier kan je op reageren en mij via die weg je 06-nummer sturen.

Met vriendelijke groet,

Martin

Hallo Martin,

zojuist gereageerd op je laatste mail.

Groeten,

Bijvanck

Is er nog iemand bij KPN die naar dit probleem kan kijken??

Wij kunnen inmiddels vrijwel geen enkele zender meer storingsvrij ontvangen

Bijvanck

Reputatie 7
Badge +3
Beste Bijvanck,

Tot op heden heb je nog niet gereageerd op het verzoek van Martin om de door hem gevraagde gegevens via een privébericht aan hem te sturen.

Je kunt in dit geval de gevraagde gegevens ook via een privébericht aan mij sturen zodat het dan verder opgepakt kan worden door een van de andere Webcare Specialisten.

Graag je klantnummer en een contact nummer (bijvoorbeeld 06) aangeven in je bericht.

Met vriendelijke groet,

Cornelis 

Beste Cornelis,

ik heb gisteren gereageerd op martin's verzoek, maar dat is dan kennelijk misgegaan. Als je zoals ik niet zo goed thuis bent op dit forum valt het soms echt niet mee! Hoe dat werkt met zo'n privebericht heb ik Martin gevraagd en op zijn advies heb ik gisteren op zijn mail naar mijn e-mail adres gereageerd met de informatie die hij mij vroeg. Dat heeft kennelijk niet gewerkt, hoe moet het dan wel?

Mijn klantnummer hebben jullie al opgeslagen

Groeten,

Bijvanck

Reputatie 7
Badge +3
Beste Bijvanck,

 

In dit geval geef mij je klantnummer en een 06 nummer in antwoord op dit bericht waarna ik dat bericht zal verwijderen.

Hallo Cornelis,

ben toch wel benieuwd hoe dat nu moet met die prive berichten en wat ik fout heb gedaan

Koerier kan bij ons elke werkdag terecht, als ik maar ongeveer weet wanneer

Groeten,

Bijvanck

Note van Cornelis in antwoord

Dank voor de gegevens en heb ze verwijderd.

Je kunt gewoon reageren op de privéberichten die je gestuurd worden door ons, rechterkant van het scherm zie je staan privéberichten en dan klik je daar op.

Reputatie 3
Badge +1
Beste Bijvanck,

De koerier komt morgenvroeg tussen 9 en 13 uur bij je langs om de ontvanger om te ruilen. Wil je op tijd de oude ontvanger met de stroomadapter klaar leggen? Dan neemt de koerier deze mee terug. Vergeet niet je smartcard er uit te halen!

Laat je me weten of het beeld weer goed is met de nieuwe ontvanger?

Met vriendelijke groet,

Jorrit

Geweldig! Bedankt!

je hoort hoe het afloopt

Groet,

Bijvanck

Tuner ontvangen en geinstalleerd. Werkt weer 100% Hartelijk dank

Bijvanck

Reputatie 2
Badge +1
Hallo Bijvanck,

Fijn om te horen dat het probleem op deze manier opgelost is! Als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Martin

Reageer