Defecte tuner digitenne?

• 5 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 716 keer bekeken

Onze digitenne reageert niet meer op de afstandsbediening, hij kan nog wel naar een andere zender dmv zender volgende zender, maar niet meer met de toetsen 1, 2 etc

Dan blijft ook constant de blauwe balk van de zender op het scherm staan en als je het geluidsniveau wijzigt, dan blijft dit ook in beeld staan.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Hallo Ingetje, 

Wat hinderlijk dat je Digitenne ontvanger niet meer goed reageert! Ik kan niet goed beoordelen of het aan de ontvanger of aan de afstandsbediening ligt, heb je daar zelf een idee over? 

Kan je mij in een privébericht je postcode, huisnummer en de naam van de contractant sturen? Kan je ook aangeven om welk type Digitenne ontvanger het gaat?

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Met vriendelijke groet,

Werner
KPN Webcare

Goedendag,

Wij hebben in oktober een nieuwe tuner ontvangen. Maar het probleem doet zich alweer voor.

De blauwe balk blijft constant in beeld. De zenders kunnen alleen gewijzigd worden met de toets vooruit of achteruit. Dit gaat niet meer door middel van de cijfers intoetsen. Als je dan van zender bent gewisseld, dan krijg je de blauwe balk onderin en bij het geluid wijzigen de blauwe balk bovenin.

De balk onderin geeft ook geen meldingen meer over de zender waar je naar kijkt.

Sinds vanmiddag krijgen wij ook schokkend beeld, net of de uitzending van heel ver weg moet komen.

Ook kan in het systeem niet meer resetten.

Kan het door de insteekkaart komen?

We horen graag waar het probleem aan kan liggen.

Groet Ingrid

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Ingrid,

Wat vervelend dat het probleem is teruggekomen. Ik ga gelijk voor je nakijken wat we hier aan kunnen doen. Mag ik daarvoor nogmaals je postcode, huisnummer, mobiel nummer en naam van de contractant in een privébericht.

Nienke

Reageer