Defecte tuner, graag vervangen voor insteekkaart

• 11 februari 2015
  • 2 reacties
  • 236 keer bekeken

Ik ben sinds dag 1 een Digitenne gebruiker en heb een Samsung tuner (destijds zelf aangeschaft). Deze is nu defect en ik wil deze eigenlijk vervangen voor een insteekkaart. Nu heb ik begrepen dat de eerste tuner/kaart in mijn abonnement zit, kan ik deze insteekkaart dan door KPN toegestuurd krijgen?

Admin: onderwerp aangepast voor betere vindbaarheid

2 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Dit kan alleen geregeld worden via een medewerker van webcare. De wachttijd is echter 2 a 3 dagen. Dus even geduld. Berichten staan automatisch in een wachtrij.

TIP: verbind je tv met een antennekabel nu met de ant.out. van je STB. Als de STB aan staat fungeert die als ant.voeding.

En laat je tv vervolgens zoeken naar de zenders in stand dvb-t. Via je tv heb je dan i.i.g. ongestoord de radio en tv zenders van de NPO totdat je CI+ module er is. In die module stop je je huidige smartcard.

Reputatie 7
Badge +28
Dag drkjv,

Welkom op het forum! Excuses voor de late reactie.
Ik maak dit graag voor je in orde. Daarvoor heb ik wel een aantal gegevens nodig. Kun je in een privébericht je adresgegevens, naam contractant en -ter verificatie- de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer sturen?

Joran

Reageer