Beantwoord

Definitieve orderbevestiging Digitenne blijft uit

  • 14 March 2023
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Op 22 februari digitenne besteld. Er komt een mooie mail dat de bestelling is ontvangen en dat er “binnen enkele dagen” een definitieve orderbevestiging zal volgen.

Inmiddels zijn er 15 werkdagen verstreken en nog steeds is er geen enkele reactie van KPN te bespeuren.

Kennelijk wordt klandizie niet op prijs gesteld.

Ik neem aan dat gezien de vele stukjes die ik lees over de levering er soortgelijke ervaringen zijn.

Voor mij reden om maar een andere weg te bewandelen.

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 March 2023, 20:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Hans Wolf ,

Het snelste is om even te bellen naar 0800-0402. Daar kunnen ze in de bestelstatus kijken. 

Digitenne is doorgaans binnen een paar werkdagen geregeld. Heb je wel een bevestiging ontvangen per mail?  Vul anders ook even je forumprofiel aan met het betreffende klant- en/of ordernummer. Ging het om een nieuwe bestelling voor Digitenne of wilde je die toevoegen aan een bestaand abonnement?

Hieronder de tekst van de mail die ik ontving van KPN als antwoord op mijn bestelling.

 

“Beste Meneer Wolf,

Bedankt dat je hebt gekozen voor Digitenne van KPN. Er volgt nog een definitieve orderbevestiging (binnen enkele werkdagen) voorzien van de mogelijkheid om uw pakket te kunnen volgen. 

Heb je nog vragen over het product Digitenne? Het antwoord op veelgestelde vragen kun je vinden op de Servicepagina van Digitenne op kpn.com

Met vriendelijke groet,

Klantenservice”

 

Dus geen ordernummer of klantnummer

Het was een nieuwe bestelling voor Digitenne

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Hans Wolf, welkom op ons forum! Dit hoort niet zó lang te duren inderdaad. Heb je inmiddels de bevestiging binnen of in ieder geval mijn collega's gesproken?