Digitale TV ontvanger

• 13 April 2012
  • 1 reactie
  • 9593 keer bekeken

Reputatie 2
Vrijwel vanaf de introductie gebruik ik Internet pus Bellen en Interactieve TV.

Interactieve TV eerst via de witte ontvanger die een paar jaar geleden is omgewisseld voor de 1960. Dat was een flinke verbetering, vooral wat de beeldkwalitei betreft.

In het begin heb ik redelijk veel problemen ondervonden, maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat er wat de techniek betreft veel vooruitgang is geboekt. Storingen zijn de laatste jaren een zeldzaamheid.

Maar die 1960 ontvanger is niet meer van deze tijd. Het apparaat is vooral traag. Wachttijden van 4 seconden bij het omschakelen naar een ander kanaal zijn gewoon. Over het programmeren van een opname zal ik het maar niet hebben...

Heb begrepen dat er inmiddels een 1963 ontvanger is, die als de 1960 is voorzien van een harde schijf.

Zou het mogelijk zijn dan mijn 1960 ontvanger na al die jaren gebruikt te zijn, wordt omgeruild voor een type 1963?

Op dit forum zie ik diverse malen reactie van KPN medewerkers die dit faciliteren. Hoop nu ook op zo'n reactie.

Met vriendelijke groet,

Nico-S

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste nico-s

Graag verzoek ik u om mij via een privebericht uw klantnummer, postcode, huisnummer en een contactnummer toe te zenden.

Dan pak ik het voor u op.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer