Beantwoord

Digitene Smartcard kwijt

• 23 december 2017
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Mijn Digitenne Smartcard is kwijt.. :-(

Kunnen jullie mij helpen een nieuwe te ontvangen?

Groet,

Jurgen
icon

Beste antwoord door Natasja_1 25 december 2017, 11:16

Ha @Jurgend88, welkom op ons Forum! Ik ga een nieuwe smartcard voor je aanvragen. Wil je hiervoor reageren op mijn privébericht ? :-)
Je hebt nog niet gereageerd op mijn privébericht Jurgen. Ik ga ervan uit dat de smartcard inmiddels weer terecht is, of dat je al een nieuwe hebt aangevraagd. Als ik je hier toch nog mee kan helpen, geef dan een gil! Fijne Kerstdagen gewenst 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Ai, dat is vervelend (hoe kan dat nou? De mijne is er in geen jaren uit geweest . . .)

De KPN moderators kunnen je een vervangende sturen. A.d.h.v. de nog wel aanwezige kaarten (nrs) is te achterhalen welke weg is; die kunnen ze dan uit het abonnement halen.

Wacht (ff) tot een van hen hier aan toe is.

Je kunt het evt. ook via de tel. helpdesk proberen: 0800-0402
Reputatie 7
Badge +10
Ha @Jurgend88, welkom op ons Forum! Ik ga een nieuwe smartcard voor je aanvragen. Wil je hiervoor reageren op mijn privébericht ? 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Ha @Jurgend88, welkom op ons Forum! Ik ga een nieuwe smartcard voor je aanvragen. Wil je hiervoor reageren op mijn privébericht ? :-)
Je hebt nog niet gereageerd op mijn privébericht Jurgen. Ik ga ervan uit dat de smartcard inmiddels weer terecht is, of dat je al een nieuwe hebt aangevraagd. Als ik je hier toch nog mee kan helpen, geef dan een gil! Fijne Kerstdagen gewenst 🙂

Reageer