Digitene storing

  • 21 February 2019
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

Mijn tv op slaapkamer alleen Nederland 1 2 3
geen RTL SBS
code 150


5 reacties

Kunt U mij helpen
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @BLOEMERT10. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je alleen maar naar de NPO zenders kan kijken. Ik zal voor je uitzoeken of er een storing is op dit moment. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Hét bekende CAS probleem. Vul ook even je CAS ID (zie onderkant) in bij Persoonlijke opmerkingen. Dan kan Vikash dat gelijk ook even checken.

P.S. het is wel belangrijk dat je ontvanger i.i.g. ook het CNN kanaal ontvangt. Daar zit de CAS info in voor de ontvanger.
Reputatie 7
Badge +21
@BLOEMERT10 Ik zie dat je de CAS-ID al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Zou je je postcode en huisnummer ook willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Dan kan ik voor jou aan de slag. Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
@BLOEMERT10 Is het probleem inmiddels al verholpen? Ik heb helaas nog steeds niet alle gegevens van je ontvangen om je verder te kunnen helpen. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer