Beantwoord

Digitenne

  • 3 February 2019
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Krijg foutmeldingen E017-0 en E150.
Hor los ik dit op? Digitenne staat nl wel op de rekening!
icon

Beste antwoord door Noordzee 3 February 2019, 16:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Robsch,

Is een bekend probleem. Kijk maar is hier:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062

Wil je in dat topic je melden nadat je het volgende gedaan hebt?:

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Het CAS-ID nummer staat in je menu en ook op de onderkant van jouw ontvanger.

(In dat andere topic komen vaker moderators langs, dus dan wordt je sneller geholpen.)