Beantwoord

Digitenne antenne is kapot

  • 20 August 2019
  • 11 reacties
  • 304 keer bekeken

Badge
Hallo,
mijn antenne van digitenne is kapot, hoe kan ik een nieuwe krijgen?

Admin: titel aangevuld i.v.m. duidelijkheid
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 23 August 2019, 18:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Gebruik je een binnenantenne of een buitenantenne?

Een moderator wil jou graag een nieuwe sturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Badge
Hallo
heb ik aangepast.
binnenantenne.
Reputatie 7
Badge +28
Prima, de moderator komt hier vanzelf langs. Dat kan vanwege de drukte zomaar twee dagen duren. Even geduld dus...
Reputatie 7
Hoi @Melanielivairo, welkom hier op het forum! Als de antenne kapot is kan ik je inderdaad een nieuwe sturen, ik ben nog wel benieuwd wat er precies kapot aan is. Heb je bijvoorbeeld slecht beeld, brand er geen lampje op de antenne of speelt er iets anders?
Badge
geen beeld, brand geen lampje meer niks doet er meer aan.
Reputatie 7
Badge +28
@Melanielivairo

Gebruik jij een binnenantenne of een buitenantenne?
Badge
Binnen antenne
Reputatie 7
Dat is duidelijk inderdaad, die antenne gaan we vervangen. Dat heb ik bij deze in gang gezet, binnen enkele werkdagen zal je deze ontvangen. Er zit een set bij waarmee je de antenne buiten kunt ophangen, voor het geval dat nodig is. Laat je het weten als je de nieuwe antenne hebt aangesloten hoe het daarmee gaat?
Reputatie 7
Hoi @Melanielivairo, heb je de nieuwe antenne al ontvangen? Ik ben benieuwd hoe het nu daarmee gaat.
Badge
Hallo,
antenne ontvangen, alles werkt weer naar behoren!
bedankt
Reputatie 7
Dat is fijn om te lezen. Graag gedaan, veel kijkplezier weer 🙂