Beantwoord

Digitenne brief

  • 16 October 2019
  • 5 reacties
  • 117 keer bekeken

Ik heb voor 2.5 jaar terug de digitenne opgestuurd naar jullie 

Ook in de doos van jullie dus ik heb hem niet meer

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 October 2019, 18:06

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Waarschijnlijk heb je een brief ontvangen voor het inleveren van je oude apparatuur. Vermoedelijk blijft het bij deze ene brief. Geen paniek dus… :scream:

 

KPN doet niets anders met de oude apparatuur dan het milieuverantwoordelijk recyclen. Want de oude apparatuur is inmiddels volkomen waardeloos. Je kunt er niets meer mee. 

 

We hebben hier nog niemand gezien die meer dan één brief heeft ontvangen over het terugsturen. Vermoedelijk wordt het terugsturen niet door KPN geregistreerd, omdat de apparatuur verder toch geen waarde heeft. Je kunt het recyclen door KPN zien als een soort service. 

 

Ik heb op de vorige brief gebeld alleen wist ze niet waar het over ging

Reputatie 7
Badge +28

Dat bedoel ik. Ik zou me er verder niet druk over maken. 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag@Loltsje, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Dat is erg raar, dat je nu opeens een brief krijgt terwijl je al jarenlang geen klant meer bent. Zoals hierboven wordt aangegeven hoef je er verder niks mee te doen!

Ik kan wel even kijken wat ik op jouw gegevens kan vinden en dan eventueel noteren dat je geen apparatuur meer van ons hebt. Mocht je dat willen, vul dan even je Forum profiel aan met naam en postcode + huisnummer :)

Reputatie 7
Badge +21

@Loltsje, ik heb geen reactie meer gehad dus ga er vanuit dat ik geen actie meer hoef te ondernemen ;) Indien wel, dan hoor ik het graag!

Reageer