Beantwoord

Digitenne

  • 1 November 2019
  • 2 reacties
  • 188 keer bekeken

Als ik een alles in een abonnement neem kan ik dan ook nog digitenne nemen voor op de camping en wat zijn de kosten daarvan

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 November 2019, 17:09

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

In het kort : 

Als je bij KPN een abonnement afneemt op Interactieve TV en Internet, dan kun je voor 5 euro per maand  extra een tweede (en derde) ontvanger erbij huren. 

Dit kan zowel een interactieve TV- ontvanger zijn als een Digitenne-ontvanger. 

Je kunt die extra ontvanger dan ook weer maandelijks opzeggen, bv na het campingseizoen.

 

En wat uitgebreider: 

Op het moment dat je internet en tv bij KPN afneemt, kan je er een Digitenne ontvanger bij nemen. Afhankelijk van je pakket en de interactieve tv-ontvangers die je al in gebruik hebt, betaal je niks extra's of € 5,00 extra per maand voor de huur van de Digitenne ontvanger.

Stel je hebt internet en tv met 2 HD tv-ontvangers. Een 3e (Digitenne) ontvanger zou in dat geval € 5,00 per maand kosten.
Stel je hebt internet en tv met 1 HD tv-ontvanger in gebruik. Een 2e (Digitenne) ontvanger zou in dat geval geen extra kosten met zich meebrengen (omdat je recht hebt op 2 tv-ontvangers zonder kosten.

Indien je nu 2 HD tv-ontvangers inclusief in je pakket hebt zitten, kan je er dus een 3e bij aanvragen met kosten. Je kan ook een van de 2 omruilen voor Digitenne, zodat je geen extra kosten krijgt.
 

 

Badge

Bedankt voor het antwoord het is mij heel duidelijk.volgend jaar naar KPN.

Reageer