Beantwoord

digitenne

  • 29 June 2020
  • 7 reacties
  • 140 keer bekeken

ik krijg alleen npo1,2en 3 te zien bij digitenne

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 July 2020, 09:44

Bekijk origineel

7 reacties

Ik ben klant kpn met kompleet pakket. Nu digitenne erbij echter alleen Nederland 1,2 en 3?

Hoe kan dat?

Ik heb de digitenne opnieuw opgestart dus de fabriekinstellingen maar nog steeds alleen NPO1,2 en 3.

Ik ga dadelijk KPN bellen want ik heb gelezen dat je zelf hier niets aan kunt doen. Ligt bij de administratie van KPN. TEL:0800-0402

Ik heb KPN gebeld en het kastje is door de vriendelijke medewerker opnieuw geactiveerd. Het blijkt als je de digitenne lang niet meer hebt gebruikt dat deze opnieuw geactiveerd moet worden.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @zicooss en @zicooss, welkom op ons Forum!
Waarschijnlijk moeten jullie kastjes even door ons opnieuw geactiveerd worden.
Dit kan ik voor jullie doen. Kunnen jullie het CAS-nummer (onderop het kastje) hier achterlaten? Dan geef ik ze een activatie signaal. 
 @Noordzee weet alles van Digitenne en kan goed uitleggen hoe jullie het activatiesignaal een zetje kunnen geven. :wink:

Reputatie 7
Badge +17

@zicooss en @Andy K. Ik heb helaas niets meer van jullie gehoord, dus ik neem aan dat jullie het via een ander kanaal hebben geregeld. Anders hoor ik het natuurlijk graag! :hugging:

Hallo Lisa mijn kastje is door KPN al geactiveerd.

Reputatie 7
Badge +28

Ik ben klant kpn met kompleet pakket. Nu digitenne erbij echter alleen Nederland 1,2 en 3?

Hoe kan dat?

@Andy K. 

Dan heb je nu geen beeld op alle zenders via Digitenne. Het kan ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens een foutcode te zien krijgt.

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 

 

Reageer