Beantwoord

digitenne

  • 10 August 2020
  • 6 reacties
  • 84 keer bekeken

ik heb digitenne genomen voor mijn vakantie huisje in renesse maar hij geeft aan dat er geen digitenne ontvangst is wat moet ik nu doen de postcode van daar is (...) 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 August 2020, 14:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @dvonk64 ,

Dan heb je waarschijnlijk niet voldoende signaal. Dit kan je oplossen door het buiten plaatsen van de Funke V5 buitenantenne. In Renesse lukt de ontvangst namelijk niet met een binnenantenne. 

Maar voordat dat in gang gezet wordt, kan je mogelijk nog wat anders proberen. 
 

  1. Ga in het menu van jouw ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen 
  2. Geef een opdracht tot uitgebreid zenderzoeken. 
  3. Kijk in het menu naar de signaalmeter. 
  4. Zet de antenne zo hoog mogelijk en draai dan een beetje met de antenne tot het signaal maximaal is. 

Lukt dit nog steeds niet, dan wordt het een nieuwe (buiten)-antenne. 

Een moderator wil dan graag het een en ander voor je regelen. Zou je het Forum profielwillen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Dank u wel voor het antwoord ik ga het proberen

Reputatie 7
Badge +28

@dvonk64 

Hoe is het nu met de ontvangst? Heb je al beeld op alle zenders?

Reputatie 7
Badge +28

Dank u wel voor het antwoord ik ga het proberen

@dvonk64 

Heeft het resetten en daarna uitgebreid zenders zoeken nog geholpen? Zo niet, gebruik je de antenne binnen of buiten? 

Reputatie 7
Badge +28

Dank u wel voor het antwoord ik ga het proberen

@dvonk64 

Hoe is het nu met de ontvangst in Renesse? 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @dvonk64! Welkom op het forum!
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!