Beantwoord

Digitenne aanvraag nog niet verwerkt

  • 11 August 2020
  • 8 reacties
  • 84 keer bekeken

ik heb vorige week zondag een bestelling gedaan voor een nieuw digitenne abbnmt. 10 dagen verder maar nog niets gehoord/ontvangen… duurt dat zo lang? excuus vanwege corona mag niet gebruikt worden… daar komt de halve zakenwereld tegenwoordig mee weg..

 

p.s. t zijn pas 7 werkdagen dus.. ja ik wacht nog wel even.. 

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 August 2020, 20:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Borus18 ,

Het kan normaal ook binnen zeven dagen geregeld worden. Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

@Noordzee gedaan.. klantnr kan op dit moment niet zo snel vinden...hoop dat.dit genoeg is... anders vul ik dit later nog in... thnks

we zijn nu op 14/08 dat zijn 11 dagen na bestelling digitenne… nog steeds niets ontvangen…. en we wachten...

Reputatie 7
Badge +28

@Borus18


 

Heb je hier al gekeken: Bekijk de status van je bestelling bij KPN  ? 

 

Reputatie 7
Badge +28

Van de week had een andere klant precies hetzelfde. Die heeft toen gebeld met 0800-0402 en die kon toen een dag later de ontvanger ophalen bij een Post-NL-punt.

 

https://forum.kpn.com/digitenne-12/digitenne-niet-binnen-505934

@Borus18


 

Heb je hier al gekeken: Bekijk de status van je bestelling bij KPN  ? Ga morgen uitpluizen op laptoppie ...kheb er gelukkig geen haast mee... maar om nou alle vertragingen op corona af te schuiven....das n achterhaald station met 10% regressie... 

 

 

@Noordzee  kan niet kijken want ik heb geen klantnummer… ik zit bij de caiway,maar dan moet t toch wel mogelijk zijn om digitenne te kunnen bestellen?? maar zonder klantnr kan ik dus niet kijken… jmmr… ik wacht nog wel even..

“Er zijn geen producten gekoppeld aan je KPN ID. Koppel jouw producten.

×

Inloggen met klantnummer”

zucht

Reputatie 7
Badge +28

@Borus18 

Dan adviseer ik jou om toch maar eens te bellen met 0800-0402.