Digitenne aanvragen

  • 26 May 2020
  • 18 reacties
  • 230 keer bekeken

Hallo

Vrienden van ons die hebben digitenne  en hebben een abonnement voor mobiele  bij . kpn en betalen per maand ruim 4euro voor jullie digitenne.... wat is de maandelijkse prijs die ik moet betalen voor digitenne. Ik heb alles bij jullie ???.willen het graag voor de boot

Kan iemand me dit zeggen? ??


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Marjolein 2208 ,

Als jij interactieve TV afneemt bij KPN, dan kun je voor 5 euro per maand een Digitenne-ontvanger huren. 

Je kunt dit aanvragen via Mijn KPN. 

Daarna kun je maandelijks de ontvanger weer opzeggen en later opnieuw aanmelden. 

Je kunt de aanvraag ook eventueel via 0800-0402 regelen. 

 

 

Via Mijn KPN : 

 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Marjolein 2208 

Is de aanvraag voor Digitenne inmiddels gelukt? 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Marjolein 2208 ,

Als jij interactieve TV afneemt bij KPN, dan kun je voor 5 euro per maand een Digitenne-ontvanger huren. 

Je kunt dit aanvragen via Mijn KPN. 

Daarna kun je maandelijks de ontvanger weer opzeggen en later opnieuw aanmelden. 

Je kunt de aanvraag ook eventueel via 0800-0402 regelen. 

 

 

Via Mijn KPN : 

 

 

@Marjolein 2208 

Is het aanvragen van Digitenne al gelukt? 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Marjolein 2208. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat Noordzee al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Als je onze hulp nog nodig hebt bij het bestellen van een Digitenne ontvanger, dan horen we dat graag van je!

Zou 2weken geleden al digitenne binnen krijgen voor de boot ??

Slechte service dat ik er zelf voor de 3de keer weer achter aan moet

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Beste @Marjolein 2208 

In een eerder topic heeft een medewerker gevraagd of het is gelukt. Daar heeft u niet op gereageerd. Ik een nieuw topic vraagt u om hulp. Het kan daardoor even duren voor u antwoord krijgt vanwege drukte op het forum. Medewerkers kijken dit graag voor u na.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ja maar nog steeds niets ontvangen 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Marjolein 2208. Wat vervelend dat je nog steeds geen Digitenne ontvanger in huis hebt. Ik zie dat het je op 22 september al hebt aangevraagd en volgens mijn systeem zou je het pakketje al in huis moeten hebben. Ik zal onze logistieke afdeling vragen om dit verder uit te zoeken en alsnog een Digitenne ontvanger toe te sturen. Onze excuses voor het ongemak

Dat zou heel fijn zijn en nee heb nog steeds niets ontvangen ...

Heb nu meerdere keren gehoord dat iemand hier het zou regelen. .. maar nog steeds niets ontvangen. Vind de SERVICE wel heel heel SLECHT ....staat al op factuur maar nog steeds geen digitenne ontvangen 

Dan vraag ik m af waar je dat gehoord hebt, niet hier in ieder geval.

4 maanden geleden is er gevraagd of het gelukt is en 4 dagen geleden kom je hier terug om te zeggen dat je hem nog steeds niet hebt ontvangen, en @Vikash was gisteren in de gelegenheid om te reageren.

Reputatie 7
Badge +21

Heb nu meerdere keren gehoord dat iemand hier het zou regelen. .. maar nog steeds niets ontvangen. Vind de SERVICE wel heel heel SLECHT ....staat al op factuur maar nog steeds geen digitenne ontvangen 

Ik heb een aantal dagen geleden aan onze logistieke afdeling gevraagd om alsnog een Digitenne ontvanger toe te sturen. Ik heb zelf nog niets gehoord van deze afdeling en heb daarom nogmaals gevraagd om dit te doen. Helaas heb ik zelf niet de mogelijkheid om een nieuwe toe te sturen en moet ik ook om hulp vragen van mijn collega's. Zodra ik meer weer kom ik er op terug.

Reputatie 7
Badge +21

@Marjolein 2208 Mijn collega's hebben dit voor jouw uitgezocht. In jouw bestelling van 22-9 is er alleen een “Digitenne abonnement” geselecteerd en geen ontvanger. Dat is de reden waarom je het nog niet hebt ontvangen. Op dit moment neem je een Internet en Interactieve TV met één TV-ontvanger af. Je kan voor een bedrag van €5,- p/mnd een Digitenne ontvanger toevoegen aan jouw abonnement. Ik kan dit voor jou aanvragen of je kan het zelf bestellen in MijnKPN. Laat je mij weten waar jou voorkeur naar uitgaat? 

Ja als jij het wil doen graag want daarom had ik ook gebeld datvik dat wou voor 5 euro op de boot 

Kan ik er nu vanuit gaan dat het goed komt

Reputatie 7
Badge +21

Ja als jij het wil doen graag want daarom had ik ook gebeld datvik dat wou voor 5 euro op de boot 

Ik heb zojuist een Digitenne ontvanger toegevoegd aan jouw abonnement. Er zal zo snel mogelijk een ontvanger worden toegestuurd. Laat je mij weten wanneer je het hebt ontvangen?

Ja doe ik ..daar zit ook antenne bij hè ... dus set is dan kompleet toch 

En zie dat er nu weer 2 x iets worde gestuurd in me email ... hoort dat of is het nu weer 2x digitenne set

Reputatie 7
Badge +21

Er wordt altijd een Digitenne ontvanger met daarbij een antenne verstuurd. :blush: