Digitenne Abonnement

  • 5 January 2021
  • 7 reacties
  • 87 keer bekeken

Geachte heer mevrouw,

Misschien kunt u ons helpen. KPN is zo,n grote organisatie dat ze langs elkaar heen werken.

In November 2020 hebben we een alles in één pakket genomen van KPN met gratis Digitenne.

Nu krijg ik nog een rekening van 18 euro voor Digitenne. Twee keer voor gebeld. Nu is het stopgezet per 3 februari, en moet ik de spullen terug sturen. We waren bij Telfort.

Ik hoop dat U hier wat aan kan doen.

Met vriendelijke groet,

Alex Wind


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Staat dit wel juist vermeld op de bestelbevestiging die u heeft ontvangen na het afsluiten van deze diensten? 

Reputatie 7
Badge +17

Dag @WindAlex, welkom op ons forum! Ik kijk graag even met je mee naar waar dit fout gaat. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Hoi Denise,

Ik heb inmiddels weer telefonisch contact gehad met KPN.

Daar wisten ze te vertellen dat ik een abonnement van Digitenne had, en alles in een abonnement.

Nu hebben ze dat recht getrokken. Ik moet de ontvanger terug sturen. Als het goed is krijg ik een nieuwe Digitenne ontvanger.

en moet 5 euro erbij betalen voor huur ontvanger.

De doos om op te sturen heb ik ontvangen, maar een nieuwe kastje niet.

Ik heb mijn forumprofiel in gevuld.

Groet,

Alex

Reputatie 7
Badge +17

Goed om te lezen dat er al één en ander recht gezet is. Ik begrijp dat je nu alleen nog wacht op een nieuwe Digitenne ontvanger. Ik zie dat het Digitenne abonnement al wel is aangevraagd voor jouw Thuis abonnement, maar dat er nog geen Digitenne ontvanger is aangevraagd. Deze kan ik op dit moment ook niet aanvragen, omdat de opheffing van het losse Digitenne abonnement loopt. Als het goed is, is deze morgen verwerkt en kunnen we dan een nieuwe Digitenne ontvanger aanvragen. Ik heb na vandaag weekend, maar ik kan het maandag wel voor je aanvragen. Wil je niet wachten, dan mag je ons morgen of zaterdag bellen op 0800 0402. 

Hoi Denise,

Bedankt voor het uitzoeken.

Wil je het volgende week voor ons in orde maken.

We gebruiken de Digitenne op de camping, en deze start eind maart. Dus we hebben de tijd nog.

tot zover bedankt.

Reputatie 7
Badge +17

Geen probleem! Ik zie dat de plandatum is verschoven. Het lijkt erop dat we toch moeten wachten tot 3 februari. Aangezien je zegt de Digitenne ontvanger pas eind maart weer nodig te hebben, verwacht ik dat dit geen probleem is. Ik ga een agendapunt voor mezelf aanmaken, zodat ik op 4 februari opnieuw kan kijken naar de aanvraag.

Hoi Denise,

Vast bedankt voor je hulp hoor.

Groetjes,

Alex