Beantwoord

Digitenne abonnement aanpassen

  • 20 May 2019
  • 7 reacties
  • 506 keer bekeken

Ik heb pas een digitenne abonnement afgesloten en nu wil ik niet gelijk weer deze opzeggen maar graag aanpassen. Ik wil fox sports eredivisie en de 2de ontvanger opzeggen, hoe doe ik dit?
ik zie digitenne niet bij mijn producten staan. (Digitenne is ingegaan 20-05-19).
icon

Beste antwoord door Noordzee 21 May 2019, 18:29

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Roor P,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Hallo Roor P,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.


Hallo,

Ik heb de gegevens ingevuld.

Alvast bedankt voor uw hulp.

groet,

Patrick
Reputatie 7
Badge +21
@Roor P, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je graag de 2e tv-ontvanger wil opzeggen en Fox Sports Eredivisie wil aanvragen.. Ik heb meteen even gekeken bij je abonnement, en heb de tv-ontvanger waar je huurt voor betaalt eraf gehaald (met het CAS-ID nummer dat eindigt op 114). Het CAS-ID nummer dat in je Forum profiel staat heb ik laten staan, deze blijft dus actief! Je ontvangt een bericht via de mail van deze wijziging.

Fox Sports Eredivisie stond al aan, dus als het goed is ontvang je hiervan de zenders inmiddels!

Je krijgt een doos met retour gegevens, waar je de opgezegde ontvanger in kan doen en kosteloos retour kan sturen. Deze ontvang je binnen 2 weken!

Heb je nog meer vragen, dan hoor ik het graag 😉
Reputatie 7
Badge +28
Volgens mij wil hij ook Fox Sports opzeggen...
@Roor P, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je graag de 2e tv-ontvanger wil opzeggen en Fox Sports Eredivisie wil aanvragen.. Ik heb meteen even gekeken bij je abonnement, en heb de tv-ontvanger waar je huurt voor betaalt eraf gehaald (met het CAS-ID nummer dat eindigt op 114). Het CAS-ID nummer dat in je Forum profiel staat heb ik laten staan, deze blijft dus actief! Je ontvangt een bericht via de mail van deze wijziging.

Fox Sports Eredivisie stond al aan, dus als het goed is ontvang je hiervan de zenders inmiddels!

Je krijgt een doos met retour gegevens, waar je de opgezegde ontvanger in kan doen en kosteloos retour kan sturen. Deze ontvang je binnen 2 weken!

Heb je nog meer vragen, dan hoor ik het graag ;)


Hoi Susan,

Super bedankt al voor de hulp!

En sorry voor het misverstand maar foxsports wil ik ook niet bij mijn abonnement hebben. Kan je deze opzeggen?

Alvast bedankt.

Groet,
Patrick
Reputatie 7
Badge +21
@Roor P, ah excuses! Ik las het inderdaad als: ik wil Fox Sports Eredivisie, en de 2e tv-ontvanger opzeggen. Ik heb ook Fox uit je abonnement laten verwijderen. De bevestiging hiervan kan iets langer duren, omdat er net een wijziging heeft plaatsgevonden.
@Roor P, ah excuses! Ik las het inderdaad als: ik wil Fox Sports Eredivisie, en de 2e tv-ontvanger opzeggen. Ik heb ook Fox uit je abonnement laten verwijderen. De bevestiging hiervan kan iets langer duren, omdat er net een wijziging heeft plaatsgevonden.@Roor P, ah excuses! Ik las het inderdaad als: ik wil Fox Sports Eredivisie, en de 2e tv-ontvanger opzeggen. Ik heb ook Fox uit je abonnement laten verwijderen. De bevestiging hiervan kan iets langer duren, omdat er net een wijziging heeft plaatsgevonden.

Super bedankt voor het snel handelen!!

Reageer