Beantwoord

Digitenne abonnement alleen 1,2 en 3

  • 17 July 2020
  • 10 reacties
  • 150 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

 

Sinds een aantal dagen hebben wij ons Digitenne kastje.

Installatie gedaan zoals aangegeven op de website. We hebben echter alleen de zenders NPO 1, NPO 2 en NPO 3. Bij de zenders daarna krijgen we de foutmelding E016-0. Bij Abonnement status staat bij Basis Abonnement: ‘Nee’. Gisteren hebben we hier over gebeld en kregen we een aantal tips, zoals het handmatig zenders zoeken etc (RF-kanaal). Ook dit heeft helaas allemaal niet gewerkt. Advies was om het nog een dagje af te wachten. Helaas werken vandaag de overige zenders nog steeds niet.

Is er nog iets wat ze zouden kunnen proberen?

 

Met vriendelijke groet,

Michel

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 July 2020, 17:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Missy2 ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Wil je verder het volgende doen?: 

1/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen. Hiermee reset je de ontvanger.

2/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 

3/ Zet de ontvanger op NPO 1 en laat de ontvanger aanstaan. (De TV kan eventueel uit)

 

Als jij zo jouw gegevens achterlaat, dan gaat later vandaag een moderator een extra activatiesignaal versturen. En dan heb je normaliter binnen een uur alle zenders. Mits je de ontvanger dus aan laat staan….. 

Reputatie 1

 

Bedankt voor je reactie!

Yes, CAS-nummer staat in mijn profiel. 

Terugzetten naar fabrieksinstellingen en uitgebreid zoeken gedaan, maar helaas, geen resultaat. 

Ik wacht het af:)

 

 

Hoi @Missy2 . Ik ben er voor je ingedoken.

Het heeft niet zozeer met digitenne te maken maar met de order zelf. Zo te zien ben jij overgezet naar een andere abonnementsvorm. Klopt dat?  

Dat is ‘vastgelopen’..Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt. Zodra de order netjes is doorgelopen kan ik digitenne voor jou fixen.

Ik verwacht dat dit pas begin volgende week gaat gebeuren. Excuses voor al dit ongemak.

Reputatie 1

Aha! Het is inderdaad zo dat wij van abonnementsvorm zijn gewisseld, al is dat wel al een tijdje geleden..

We zijn bij digitenne terecht gekomen, omdat we een tweede televisie wilde en dit niet mogelijk is door een te lage internet kwaliteit. 

Bedankt voor je update! Het zal een zwaar weekend worden, haha, maar hopelijk kan het dan volgende week opgelost worden:)

Reputatie 7
Badge +28

 

Aha! maar hopelijk kan het dan volgende week opgelost worden:)

 


Nou , Erwin krijgt gewoonlijk veel voor elkaar binnen KPN, dus we zijn positief.😎

 

 

Bedankt voor je update! Het zal een zwaar weekend worden, haha, 

Dan hebben wij het bij ons thuis kennelijk altijd zwaar. Wij kijken hier alleen maar naar de NPO-zenders en de regionale omroepen. Ik ben benieuwd of je het echt zo erg gaat vinden. Je mist wat mij betreft niets aan die reclamezenders van RTL en SBS. 😇😋

 

Overigens heb je nu niet alleen de drie NPO-zenders vrijgeschakeld. Je kunt nu ook twee regionale zenders bekijken. 

Reputatie 1

Goeiemorgen,

Een update: Vanochtend heb ik een mailtje ontvangen dat mijn bestelling gereed is en dat de extra diensten gereed zijn voor gebruik. 

Gelijk geprobeerd, maar helaas..

Ook na het terugzetten naar fabrieksinstellingen is het nog niet gelukt om meer zenders te krijgen.

We zijn een stapje dichterbij, denk ik:)

 

 

 

 

Hoi @Missy2 . We komen dichterbij.

Ik heb opdracht gegeven om je digitenne te laten activeren. Ik hoop dat ze dit snel oppakken.

Mocht je woensdag nog steeds geen ontvangst hebben, laat het weten!

Reputatie 1

​​​​@Erwin_  

Net gecheckt en het werkt!!

Heel fijn:grinning:

 

Bedankt voor de hulp:thumbsup_tone1:

Reputatie 7
Badge +28

Top :thumbsup_tone4:

Super! Als er ooit andere vragen zijn, weet je ons te vinden!