Is het mogelijk om de digitenne abbonement eerder in te schakelen sta nu op 23 aug maar mag 't al doen alles al aangesloten enz ze zit nu zonder tv namelijk
Alles in huis ze kan nl 1 2 3 kijken en meer niet
Zou leuk zijn als ze de rest ook snel kan kijken
Hallo @Monideni , behalve NPO1, 2 en 3 moet je ook 2 regionale zenders kunnen ontvangen.
Ik ben bang dat een moderator de ingangsdatum van je abonnement niet kan vervroegen. Maar voor de zekerheid:
Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Hallo @Monideni , de niet-oudwielrenster. 😉 Noordzee heeft inderdaad gelijk: ik kan je abonnement niet eerder laten ingaan dan de datum die er al staat. Dus nog heel even geduld, ben ik bang.
Je kunt het eens proberen op de onderstaande manier. Misschien heb je geluk?
Ga nog eens zenders zoeken, maar dan met een kleine aanpassing.
Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 27.
Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening.
Deze manier kan helpen omdat wij KPN activatiesignaal (en ook softwareupdates) meestuurt op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
Zet de ontvanger daarna op CNN. Als er (het kan een uurtje duren) dan beeld verschijnt op CNN, dan nogmaals zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken.
23ste ging abbonement in zouden we gelijk gebruik kunnen maken maar hij doet 't nog steeds niet
Al keer opnieuw aan uit gedaan stekker 10 minuten eruit gehaald zenders opnieuw opgezocht. Op cnn een uur naja zelfs 2 uur laten staan en doe nog steeds niks
Dat begrijp ik. Maar Bart werkt nu niet.
Ik denk dat je je beter even kunt melden in dit topic: Link naar hulptopic
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062
Hallo @Monideni Ik zie dat je je inmiddels hebt gemeld in het topic waar Noordzee al naar verwees en dat collega Joran je al helpt. Het komt vast snel in orde nu!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.