Beantwoord

Digitenne abonnement maar geen ontvangst

  • 29 August 2019
  • 6 reacties
  • 157 keer bekeken

Ik heb na mijn verhuizing mijn digitenne meegenomen. Het bereik was niet optimaal maar mijn dochter plaatste dan de antenne buiten als ze wilde kijken. Na het vernieuwen van het kastje was het bereik bijna 0. Maar we gebruikte het niet veel meer. Nu wilden we het weer gaan gebruiken en kregen weer bijna geen ontvangst. Van alles geprobeerd en ook een nieuwe antenne ontvangen omdat men aangaf dat die oude de oorzaak was van het slechte ontvangst. Maar zonder resultaat. Dus weer opnieuw contact gezocht en dit keer werd mij gezegd mevrouw ik zie dat er op uw adres geen digitenne signaal is dus daarom kunt u ook niets ontvangen. Nu is mijn vraag dus waarom gaf en nu nog steeds aan datdigitenne wel kan en sterker nog waarom is dit nooit eerder opgevallen want ik heb nu dus wel al die tijd het abonnement betaald. Dus hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 4 September 2019, 13:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Corina, welkom bij ons op het forum.

Ik help uiteraard graag waar ik kan. Als ik het goed begrijp heb jij je Digitenne meegenomen naar je nieuwe adres, waar het niet goed werkt. Op welk adres staat het contract? En op welk adres gebruik je het nu?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik mee. 🙂
Ik heb mijn profiel verder aangevuld. Ik heb destijds in overleg met KPN mijn digitenne idd meegenomen naar mijn nieuwe woning. Het contract staat ook op dit adres. Ik heb inmiddels contact gehad en het digitenne abonnement per direct kunnen stoppen, maar helaas geen recht om maar überhaupt iets vergoed te krijgen van alle betaalde maanden zonder ontvangst. Ik heb een tweede hd ontvanger en vroeg om dan op zn minst een extra draadloze verbinding voor dit kastje want deze komt nu verder weg maar ook dat was niet mogelijk. Beetje jammer dat dit zo is afgedaan.
Reputatie 7
Badge +24
Dat snap ik. Maar kijk ik nu verkeerd? Ik zie dat je best wel een tijd geleden bent verhuisd, aantal jaartjes al. Maar de melding die ik lees is van best kort gelezen. Zou je dit nog willen toelichten? 🙂
Mijn dochter gebruikte de digitenne en zette de antenne regelmatig buiten en dan ontving ze wel iets signaal. Het beeld haperde dan wel regelmatig maar ze dacht: het is niet anders, en keek ook veel op haar tablet. Ze heeft mij dit destijds eigenlijk alleen gemeld alszijnde heb regelmatig een haperend beeld en ik heb eigenlijk gedacht: het zal wel meevallen anders had ze wel meer geklaagd. Beetje te makkelijk gedacht en eigenlijk niet zo veel mee gedaan. Zij is een paar maanden weggeweest en in die tijd is het oude kastje omgewisseld en dit heb ik toen wel aangesloten, ontving kanaal 1 na het starten en heb er verder niet op gelet of alle zenders het deden. Nu is zij terug en bleek dat we buiten kanaal 1,2 en 3 helemaal niets meer ontvangen en het antenne ontvangst op 0 blijft staan. Ook als de antenne buiten werd geplaatst.
Reputatie 7
Badge +24
Duidelijk Dit is inderdaad een gevalletje eerder opzeggen of aan de bel trekken. Ik kan en mag dit niet met terugwerkende kracht vergoeden.

Voor de meelezers hier. Ik heb je een privébericht met een duidelijke uitleg gegeven in jouw situatie en volgens mij is alles duidelijk zo.
Reputatie 7
Badge +28
@Corina65

Met de antenne van Digitenne kun je nog wel gratis naar NPO 1/2/3 kijken.

Meer info ? : Gratis NPO kijken