Beantwoord

Digitenne abonnement te vroeg ingegaan

• 16 maart 2017
  • 10 reacties
  • 128 keer bekeken

Digitenne voor April besteld en in Februari geleverd en gefactureerd
icon

Beste antwoord door Cindy_ 21 maart 2017, 14:28

@FredSchmale heeft mij laten weten dat hij contact gehad met onze Telefonische Klantenservice en er is een vergoeding gedaan voor het te vroeg ingaan van het abonnement.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Je hebt de apparatuur al in huis en het abonnement is al actief? Dan kun je het gewoon gebruiken lijkt mij. Zie daar geen bezwaar in. De levertijd van een abonnement is bij Digitenne enkele dagen. Als je het in april had willen hebben dan heb je het wel vroeg aangevraagd.
Reputatie 7
Badge +24
He Fred, zodra je Digitenne bestelt en het wordt vervolgens geleverd, dan gaat het abonnement ook al in. Waarom wil je het in april pas gaan gebruiken?
Abonnement is ten onrechte door NLEX opgezegd KPN wil € 35 heraansluitkosten terwijl ik alles al heb
( Smartcard en ontvanger )
€ 35 moet ik maar claimen bij NLEX terwijl alleen een heractivatie van de smartcard hoeft plaats te vinden.
Argumenten helpen niet dus gezegd ok maar levering en activatie vanaf 3 April
Begin Februari wordt nieuwe apparatuur gestuurd en abonnement gaat in en factuur volgt.
April levering omdat ik uitsluitend er op de camping gebruik van maak
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Fred, het is me niet helemaal duidelijk wat je met de 35 euro kosten bedoeld. Ben je onlangs overgestapt naar NLEX? Gaat dat om kosten van Digitenne of zit de vork anders in de steel? Ik hoor het graag van je!
Deze € 35 vraagt KPN aan mij voor heractivatie terwijl ik Digitenne had en door overstappen naar NLEX , deze maatschappij mijn lopende abonnement onterecht en ongewenst heeft opgezegd
Reputatie 7
Had je Digitenne i.c.m. Alles in één? En ben je met Alles in één overgestapt op NLEx?
Bij KPN is Digitenne ondergebracht bij je Alles in 1 als je dat hebt. Als Alles in 1 wordt opgezegd dan is ook Digitenne meegenomen daardoor.

Bij NLEx kun je geen Digitenne hebben in hun Alles in één abonnement(en). Je kunt je dan alleen apart abonneren op Digitenne hetgeen je onlangs gedaan hebt.

Het was misschien handiger geweest als de Digitenne losgekoppeld was van Alles in één, waardoor je € 35 startkosten niet had gehad. Mogelijk dat Cindy daar nog wat mee kan! 😉
Neen, ik had alleen Vast bellen, Internet en Digitenne ( dus geenTV ) TV via schotel.
Bij NLEX heb ik een alles in een pakket dus TV, Vast bellen en Internet.
Ik wist dat ze geen Digitenne in het pakket hebben maar NLEX heeft Digitenne geannuleerd zonder mijn weten en ook ongewenst
Reputatie 7
Ah, dat is inderdaad een beetje enthousiast. Ik zou even de reactie van Cindy afwachten wat en of die je nog iets kan bieden t.o.v. die € 35.
Digitenne is overigens landelijk te gebruiken, dus ook thuis ;)

Overigens schrijven zij zelf het met een kleine x op het eind: NLEx. De x (eigenlijk een opgetilde maar html-super-text kan niet op het forum) wordt gebruikt i.c.m. de Alles in 1 abonnementen. Zie ook het LOGO.
NLE maakt voor televisie gebruik van het KPN product interactieve televisie. Ze kopen het in bij KPN Wholesale.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Fred, helemaal duidelijk. Aan de kosten van 35 euro kan ik helaas weinig veranderen. Ik wil wel graag meekijken naar de datum of ik daar iets aan kan doen, maar durf er vooraf geen toezeggingen over te doen. Wil je hiervoor mijn privébericht beantwoorden met je gegevens?
Reputatie 7
Badge +24
@FredSchmale heeft mij laten weten dat hij contact gehad met onze Telefonische Klantenservice en er is een vergoeding gedaan voor het te vroeg ingaan van het abonnement.

Reageer