ik wil mijn digitenne abbonement 3 maanden opschorten vanaf 1 november 2020 omdat ik dan in het buitenland ben mijn klantnummer is *** mijn naam Jan Leenaars.
Admin: klantnummer verplaatst naar forumprofiel i.v.m. privacy
ik wil mijn digitenne abbonement 3 maanden opschorten vanaf 1 november 2020 omdat ik dan in het buitenland ben mijn klantnummer is *** mijn naam Jan Leenaars.
Admin: klantnummer verplaatst naar forumprofiel i.v.m. privacy
Volgens mij kan je Digitenne niet 3 maanden schorsen. Je kan het alleen opzeggen (en de kastjes terugsturen). Als je binnen het jaar weer activeert kost het je extra activatiekosten. Dus normaal gesproken financieel niet interessant voor een korte periode.
Wil je iemand hierover spreken van de KPN helpdesk dan kan je gratis bellen naar 0800-0402 en dan inspreken: “Ik wil een medewerker spreken”.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.