Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hallo RobertDas,
Een moderator wil dat graag voor jou doen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Je hebt meerder ontvangers, dus dan ook meerdere CAS-ID codes zetten in het vakje opmerkingen.
Een moderator wil dat graag voor jou doen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Je hebt meerder ontvangers, dus dan ook meerdere CAS-ID codes zetten in het vakje opmerkingen.
Hallo @RobertDas , welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer en onder 'persoonlijke opmerkingen' je CAS ID vermelden? Dan kijk ik er voor je naar.
Dank. Ik heb inmiddels telefonisch opgelost.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.