Beantwoord

Digitenne activeren

  • 28 July 2019
  • 30 reacties
  • 367 keer bekeken

Graag mijn digitenne activeren

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 August 2019, 11:07

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@Noordzee
@Susan_

Ik zet dit weekend een goede bril op, om nog eens e.e.a. te bekijken, ook figuurlijk!
Maandag laat ik weten of ik door ga met Digitenne.


Goed dat hiermee wacht tot maandag. Als je vandaag die hele fles wijn in één keer leegdrinkt, kan je niet meer helder denken. 🍷🍷🍷
Reputatie 7
Badge +28

DVB_T fan, en altijd okay.

Maar... Na eens gebladerd te hebben door de gids, is mijn conclusie dat het zender aanbod, en ook de beeldkwaliteit mager is.
Ik zet dit weekend een goede bril op, om nog eens e.e.a. te bekijken, ook figuurlijk!
Maandag laat ik weten of ik door ga met Digitenne.



Nou @bouffski , het is inmiddels maandag en hopelijk ben je weer nuchter.... 😂

Als je als DVB_T fan is goed naar de nieuwe beelden kijkt, dan moet jou de sublieme beeldkwaliteit toch opvallen. Want dat is toch wel "okay".

Heb je al een plan gemaakt voor de toekomst?
Reputatie 7
Badge +21
@bouffski, heb je er nog even aan gesleuteld en is hier nog wat uitgekomen voor jou persoonlijk?
Reputatie 7
Badge +21
@bouffski, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je hier al een keuze in kunnen maken?
Reputatie 7
Badge +28
@Noordzee
@Susan_
Maar... Na eens gebladerd te hebben door de gids, is mijn conclusie dat het zender aanbod, en ook de beeldkwaliteit mager is.
Ik zet dit weekend een goede bril op, om nog eens e.e.a. te bekijken, ook figuurlijk!
Maandag laat ik weten of ik door ga met Digitenne.
Daarnaast, ik zou wel het apparaat willen houden, kan dat?


@bouffski

Hoe zijn Jouw ervaringen nu met het nieuwe Digitenne?

En wat betreft jouw oude ontvanger:
Hier kun je die gratis naar toe sturen. KPN gaat die milieuverantwoordelijk laten recyclen.
Bonnetje wat je van de post krijgt wel even bewaren.


KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Reageer