Beantwoord

Digitenne activeren

  • 14 January 2020
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

Mijn nieuwe digitenne  geeft aan dat het abonnement nog geactiveerd moet worden.

ik heb nu alleen ned 1,2 en 3. hoe krijg ik dat weer in orde zodat ik ook de andere zenders weer krijg.

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 January 2020, 20:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Eek-A-Mouse 1966 

Welke foutcode krijg je te zien? 

Dit probleem met foutcodes komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

@Eek-A-Mouse 1966 We hebben niet meer van je gehoord en ik zie dat je de reactie van Noordzee als beste antwoord hebt geselecteerd. Ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verhelpen, wellicht via een andere weg. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan weet je ons te vinden.

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Eek-A-Mouse 1966. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je niet naar alle zenders kan kijken. Ik zal voor jou nakijken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Noordzee heeft gevraagd om jouw gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Ik zie dat je dat nog niet hebt gedaan. Zou je dit alsnog willen doen en een berichtje in dit topic achter laten nadat je dit hebt gedaan? Dan help ik je verder!

Reputatie 7
Badge +28

@Eek-A-Mouse 1966 

Welke foutcode krijg je te zien? 

Dit probleem met foutcodes komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.


Vikash wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 

Reputatie 7
Badge +21

@Eek-A-Mouse 1966 We hebben niet meer van je gehoord en ik zie dat je de reactie van Noordzee als beste antwoord hebt geselecteerd. Ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verhelpen, wellicht via een andere weg. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan weet je ons te vinden.

Reageer