Beantwoord

Digitenne adapter kapot

  • 22 November 2021
  • 7 reacties
  • 94 keer bekeken

Mijn antenne  snoer is defect van mijn digitenne kastje, kan ik hier een nieuwe voor krijgen?

 

 

Met vriendelijke groet,

trozema

icon

Beste antwoord door Jose_ 23 November 2021, 11:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @trozema ,

Een moderator gaat jou een nieuwe antenne sturen. Daar zit het snoer bij. Wil je dan wel even jouw volledige forumprofiel vullen? 

 

Bij mij weten zijn alle gegevens bekend bij jullie, bij mijn instellingen staat alles al ingevuld.

 

 

Mvgr

 

trozema

Wacht even af tot een moderator reageert, kan even duren. Anders even bellen met 0800-0402

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @trozema, welkom op het forum!

Wat balen dat de kabel van je antenne stuk is. Ik zie geen gegevens in jouw forumprofiel staan, dus ik kan niet controleren of je al via een andere weg geholpen bent.

Mocht je nog hulp nodig hebben hierbij, dan is de snelste manier om te bellen via 0800 0402 (gratis) of een chat te starten via onze website: Contact en klantenservice. Klik op de tegel ‘TV’ en kies dan voor de laatste optie ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’. Onderaan deze pagina kun je een chat starten. De klantenservice is op werkdagen tussen 8.00 - 20.00 uur bereikbaar, op zaterdag tussen 8.00 - 17.00 uur en op zon- en feestdagen gesloten. 

Wil je via deze weg geholpen worden? Vul dan jouw forumprofiel in en geef hier een seintje zodra je dat hebt gedaan. 

Gegevens ingevuld 

Reputatie 7
Badge +10

@trozema Ik heb een nieuwe antennekabel voor je besteld. Deze wordt binnen 5 werkdagen via de brievenbuspost bij jou thuis afgeleverd. Als het goed is, heb je hiervan een SMS ontvangen ter bevestiging. 

Hallo