Digitenne-afstandsbediening defect / werkt niet naar behoren
Reageert de Digitenne-afstandsbediening niet goed of heel traag? Verwijder mogelijke storingsbronnen in de buurt van je tv en/of Digitenne-ontvanger. Denk aan een LED- of spaarlamp of Ambi-light op je tv. Deze kunnen het signaal verstoren dat de afstandsbediening naar de Digitenne-ontvanger zendt.
Werkt je Digitenne-afstandsbediening nog steeds niet, ondanks bovenstaande oplossingen? Vul dan jouw forumprofiel aan met postcode, huisnummer en je klantnummer. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Een moderator wil jou graag een nieuwe sturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Ik heb de gegevens aangevuld.
Goedemiddag,
mijn afstandsbediening werkt niet goed meer, inmiddels ook ander tv
gr Mccloud
Welkom
Goede avond,Â
Mijn Digitenne afstandbediening doet helemaal niks meer. Ik heb alles wat jullie hebben aan gegeven gedaan,maar helaas niks. Deze is nog niet zo oud (omruiling nieuwe Digitenne). Kan ik een nieuw exemplaar krijgen.Â
Mvg, a van Gelder.
Â
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Goede avond,Â
Mijn Digitenne afstandbediening doet helemaal niks meer. Ik heb alles wat jullie hebben aan gegeven gedaan,maar helaas niks. Deze is nog niet zo oud (omruiling nieuwe Digitenne). Kan ik een nieuw exemplaar krijgen.Â
Hoi
Â
Ha
HalloÂ
Beide afstandsbedieningen  zijn kapot.
Graag twee nieuwe voor een digitene ontvanger.
BVD
Â
Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Gisteren is er een monteur geweest, internet is nu aangesloten. Nu heb ik weer een probleem met Digitenne; wel beeld maar kan er niks mee, afstandsbediening werkt niet. Alles is nieuw, gisteravond deed alles nog prima. Ik ga dus niet nog een keer een nieuwe tv aanschaffen!
Hoi
Om uit te sluiten of de tuner is ‘vastgelopen’ kun je voor mij proberen om met de knopjes op de digitenne tuner zelf van zender te wisselen? Als dat wel werkt moeten we het in de afstandbediening zoeken. Laat je weten hoe het afloopt?Â
HoiÂ
Om uit te sluiten of de tuner is ‘vastgelopen’ kun je voor mij proberen om met de knopjes op de digitenne tuner zelf van zender te wisselen? Als dat wel werkt moeten we het in de afstandbediening zoeken. Laat je weten hoe het afloopt?Â
Sorry, schaam me kapot. Was gewoon een kwestie van batterijen uit en weer erin doen, probleem opgelost. Staat notabene bovenaan dit topic, ik ben gauw geneigd om van ergste uit te gaan.
Bedankt voor je eerlijke terugkoppeling,
Hoi,
Mijn afstandsbediening van digitenne is ook kapot, nieuwe batterijen geprobeerd helpt niet.Â
Kan iemand mij helpen?
 Omdat je jouw gegevens al had aangevuld heb ik meteen een nieuwe aangevraagd!
Super Susan, ik kreeg vandaag een sms van kpn, pakje is onderweg. Bedankt!!!!!!
Hoi,Â
Mijn Digitenne-afstandsbediening werkt sinds deze week ook niet meer. Batterijen verwisselen helpt niet en instellingen resetten ook niet. Kan iemand mij aan een nieuwe helpen?
Bedankt!
Â
Hoi
Goedenavond,
Toch te vroeg gejuigd, de nieuwe afstandsbediening werkt ook niet 😕
En nu? Waar zou het dan aan kunnen liggen?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.