Sticky Vraag

Digitenne-afstandsbediening defect / werkt niet naar behoren

• 8 juni 2019
  • 87 reacties
  • 2430 keer bekeken

Toon eerste bericht

87 reacties

Afstandbedieningen werken niet

Reputatie 7
Badge +19

Hey @FrankEnKarinal, welkom terug op het KPN forum. Heel zuur dat de afstandsbediening(en) niet meer werken. Wat werkt en precies niet? Heb je al iets gedaan om het op te lossen? :) 

Reputatie 7
Badge +14

Kunnen we je nog helpen @FrankEnKarinal? Zo ja, zou je me dan willen vertellen wat er precies gaande is? Je benoemt dat afstandsbedieningen niet werken, gaat het daarbij om meerdere afstandsbedieningen die bij dezelfde ontvanger niet (goed) werken? In dat geval kan het ook zijn dat het probleem bij de ontvanger ligt en wil ik je aanraden om de ontvanger opnieuw op te laten starten door de stroomstekker voor een minuut of 2 uit het stopcontact te halen!

Beste kpn mijn digitenne afstandbediening doet het niet. Ook niet na verwisselen van batterijen. Ik zou graag een andere krijgen

Danku. Mijn gegevens staan ook in mijn profiel

Reputatie 7
Badge +14

Hi @Rosa20, er is een nieuwe naar je onderweg! Hij zal zeer waarschijnlijk dinsdag bij je bezorgd gaan worden :slight_smile:

Ook bij mij werkt de afstandsbediening van de ZXV7200 ontvanger niet meer. (Heel soms wel?)

Ik heb een nieuwe afstandsbediening gekocht, maar dat bleek niet de oplossing. Dus geretourneerd. Verder alles gereset zoals aanbevolen.

Wat is de oplossing?

Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @kaiserbrotchen, welkom! Je had niet zelf een nieuwe afstandsbediening hoeven kopen :) We hebben je bericht verplaatst naar dit verzameltopic. Neem de tips in het startbericht door en probeer deze. Als dat ook niet helpt, laat het weten. Dan kan ik dan van ons uit een nieuwe afstandsbediening sturen.

Goedemiddag,

Helaas werkt mijn Digitennr afstandbediening niet meer. Graag ontvang ik een nieuwe.

Alvast hartelijk dank!

Gr, Marike

Reputatie 7
Badge +20

@Marike S. : Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening op de post gedaan. Die zou uiterlijk begin volgende week binnen moeten zijn.

Mocht je niks ontvangen, laat je het dan weten? 

Mijn digitenne afstandsbediening is defect alleen de aan/uit knop en volume omlaag knop werkt, baterijen vervangen geen succes. Gr wiel

Reputatie 7
Badge +20

@Wiele : Ik heb je een nieuwe gestuurd! Die zal begin van de volgende week door de bus vallen.

@Erwin_ bedankt voor de snelle service

Reageer