Sticky Vraag

Digitenne-afstandsbediening defect / werkt niet naar behoren



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

222 reacties

Reputatie 2

Ah okay, dan vermoed ik inderdaad ook dat die niet helemaal goed meer is.
Helaas kan ik aan het CAS ID niet zien welke ontvanger je hebt. Als je dat dit weekend nog laat weten gaan we een nieuwe voor je regelen!

Ah okay, dan vermoed ik inderdaad ook dat die niet helemaal goed meer is.
Helaas kan ik aan het CAS ID niet zien welke ontvanger je hebt. Als je dat dit weekend nog laat weten gaan we een nieuwe voor je regelen!

ik heb een zxv7200

Reputatie 7

Dank je @SjakieDO, daarmee heb ik een nieuwe afstandsbediening naar je toegestuurd! 

Reputatie 2

Dank je @SjakieDO, daarmee heb ik een nieuwe afstandsbediening naar je toegestuurd! 

Dank je @Jasper . Als de nieuwe er is gaan we kijken of die het wel doet

Reputatie 1
Badge

Ja de camper uit de stalling gehaald en Digitenne aan gezet de ontvanger doet het prima maar de afstandsbediening na plaatsen van nieuwe batterijen helaas niet , mijn gegevens zijn ingevuld 😁👍

Reputatie 7
Badge +19

Ja de camper uit de stalling gehaald en Digitenne aan gezet de ontvanger doet het prima maar de afstandsbediening na plaatsen van nieuwe batterijen helaas niet , mijn gegevens zijn ingevuld 😁👍

Goede timing voor de camper, het is mooi weer! Alleen is een werkende afstandsbediening wel zo handig natuurlijk :) Laat je voor de zekerheid nog even weten welk type Digitenne ontvanger je hebt? Dan zorgen wij dat er een nieuwe afstandsbediening jouw kant op komt.

Reputatie 1
Badge

Ja dat kan morgen pas doen , je hoort het 👍

Reputatie 7
Badge +28

Ja de camper uit de stalling gehaald en Digitenne aan gezet de ontvanger doet het prima maar de afstandsbediening na plaatsen van nieuwe batterijen helaas niet , mijn gegevens zijn ingevuld 😁👍

Goede timing voor de camper, het is mooi weer! Alleen is een werkende afstandsbediening wel zo handig natuurlijk :) Laat je voor de zekerheid nog even weten welk type Digitenne ontvanger je hebt? Dan zorgen wij dat er een nieuwe afstandsbediening jouw kant op komt.

@Alexandra 

Er zijn twee types Digitenne-ontvanger, De Rebox en de ZTE. Beiden werken met dezelfde afstandsbediening. Dus het is niet nodig om te vragen welke van de twee van toepassing is. 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1218296/afstandsbediening-voor-de-digitenne-ontvanger/?pos=440

 

Reputatie 1
Badge

Ik heb de ZXV7200

Reputatie 7

Dank je @mantaray, ik heb een nieuwe afstandsbediening gestuurd naar het adres waar de Digitenne is geregistreerd. Daarna kan je weer in de camper kijken :slight_smile:

Reputatie 1
Badge

Ik kreeg melding van het pakketje wat onderweg is , toppie voor de service 👍👍

Reputatie 1
Badge

Helaas nieuwe afstandsbediening uitgepakt , nieuwe batterijen er in Digitenne aan .....en hij werkt nog niet , iemand nog ideeën ????

Reputatie 7
Badge +17

@mantaray de kans dat een nieuwe afstandsbediening defect aankomt is zeer klein. Om die reden heb ik een nieuwe ontvanger gestuurd. Je wordt gevraagd om de huidige ontvanger, zonder afstandsbediening en antenne, verpakt op het aangegeven ophaalpunt in te leveren en in ruil daarvoor krijg je een nieuwe terug. Onvoorziene vertragingen daargelaten zou deze morgenmiddag al voor je moeten klaarliggen en kan je dus morgenavond al weer Digitenne kijken. Meer informatie staat in de bevestigingen. :relaxed:

Reputatie 1
Badge

Dankje 👍👍👍

Reputatie 2

Dank je @SjakieDO, daarmee heb ik een nieuwe afstandsbediening naar je toegestuurd! 

Dank je @Jasper . Als de nieuwe er is gaan we kijken of die het wel doet

Nieuwe afstandsbediening , nieuwe batterijen maar helaas nog steeds werkt het niet.

ik baal hier echt van. 
is er een oplossing?

Reputatie 7
Badge +28

@SjakieDO 

Dan gaat het vast uitlopen op het omwisselen van jouw ontvanger.

Reputatie 7
Badge +15

@SjakieDO In dit geval heeft @Noordzee helemaal gelijk. Ik heb een nieuwe ontvanger voor je besteld. Ik stuur je en privé bericht met meer informatie! 

Goedemorgen.

Mijn afstandsbediening van de digitenne doet helemaal niks meer. Ik heb de batterijen vervangen  voor nieuwe nog steeds het zelfde probleem. Ik kan wel via de ontvangerkast zenders wisselen is dan mijn afstandsbediening kapot?

Groeten Mike

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @Mike1684, je hebt nu weer alle zenders maar kunt niet zappen? Niet helemaal handig! Als het via de ontvanger wel lukt, is in ieder geval duidelijk dat het probleem daar niet ligt. Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg, ik ga er van uit dat de problemen daarmee verleden tijd zullen zijn!

Top alvast weer bedankt voor de super snelle service 👍🏻😉

Reputatie 7
Badge +20

Top alvast weer bedankt voor de super snelle service 👍🏻😉

Weer graag gedaan :smiley:

de gids toets en menu toets haperen regelmatig. batterijen zijn nieuw, wat kan ik doen?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 6
Badge +7

de gids toets en menu toets haperen regelmatig. batterijen zijn nieuw, wat kan ik doen?

 


Een nieuwe afstandsbediening aanvragen (gratis max 1x per jaar)

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Fredbu. Welkom op het KPN Forum! Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan kunnen wij een nieuwe toesturen.

Goedemiddag,

Eén van de afstandsbedieningen van onze 17 ZXV7200 ontvangers doet het maar voor de helft; kanaal omhoog, gidsknop, en een deel van de cijfertoetsen werken niet. Nieuwe batterijen geplaatst.

Kan ik een vervanging krijgen?  Alvast bedankt voor uw reactie!

 

Vriendelijke groet,

Mark van Vlerken

Vivere Wonen BV

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag,

Eén van de afstandsbedieningen van onze 17 ZXV7200 ontvangers doet het maar voor de helft; kanaal omhoog, gidsknop, en een deel van de cijfertoetsen werken niet. Nieuwe batterijen geplaatst.

Kan ik een vervanging krijgen?  Alvast bedankt voor uw reactie!

 

Vriendelijke groet,

Mark van Vlerken

Vivere Wonen BV

Hallo @Vivere Yes. Er komt een nieuwe naar je toe.