Sticky Vraag

Digitenne-afstandsbediening defect / werkt niet naar behoren


Reputatie 7
Badge +28

Reageert de Digitenne-afstandsbediening helemaal niet?

Haal de batterijen uit je afstandsbediening en stop ze er opnieuw in.

 

Werkt het nog steeds niet?

Vervang de batterijen eens door nieuwe.

 

Reageert de Digitenne-afstandsbediening niet goed of heel traag?

Verwijder mogelijke storingsbronnen in de buurt van je tv en/of Digitenne-ontvanger. Denk aan een LED- of spaarlamp of Ambi-light op je tv. Deze kunnen het signaal verstoren dat de afstandsbediening naar de Digitenne-ontvanger zendt.

 

Werkt je Digitenne-afstandsbediening nog steeds niet, ondanks bovenstaande oplossingen?

Probeer dan als eerste de omwisseltool : https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne/digitenne-afstandsbediening-omwisselen.htm 

 

Lukt dat niet?

Wil je dan het Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

222 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, we zijn inderdaad nog niks opgeschoten @Richard1704 :slight_frown:

Ik heb nu een omruil van de ontvanger zelf in gang gezet, je ontvangt als het goed is op hele korte termijn een sms met meer informatie hierover, laat je het even weten als je dien ontvangen hebt en het duidelijk is hoe en wat?

Zullen we doen alvast bedankt 

Gr Richard 

Nieuwe digitenne ontvanger ontvangen

Deze werkt inmiddels naar behoren

Dank voor de moeite

Vr Gr

Hallo ik heb n nieuwe Digitenne afstandsbediening gekregen omat  ie niet reageerde op de tuner kast van Digitenne maar vermoedt dat t probleem ergens anders zit want ook de nieuwe reageert niet !!!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Marianhenkie. Wat jammer dat de nieuwe afstandsbediening niet werk. Ik verwacht dat het probleem dan in de ontvanger zelf zit. Wil je jouw CAS-ID achterlaten in het 'persoonlijke opmerkingen’ veld van jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij een nieuwe toesturen.

Wat is cash-ID?

Reputatie 7
Badge +21

@Marianhenkie Het CAS-nummer vind je op de onderkant van het Digitenne kastje, op de doos of in het menu-scherm abonnement.

Ik heb t aangepast

Ik heb t cash ID in mijn persoonlijke instellingen gezet

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Vanaf maandag kan je jouw huidige Digitenne ontvanger omruilen voor een nieuwe bij de Primera in jouw buurt. Alle informatie vind je in het privébericht dat je van me krijgt. 

Mijn afstandbedining doet het niet ook

Reputatie 7
Badge +15

@Irene1234 Welkom op het forum. 

Ik zag dat je je forumprofiel al ingevuld had, dat is handig! Er is een nieuwe afstandsbediening onderweg! :)

@Irene1234 Welkom op het forum. 

Ik zag dat je je forumprofiel al ingevuld had, dat is handig! Er is een nieuwe afstandsbediening onderweg! :)

Dankje

Mijn afstandsbediening voor Digitenne werkt helaas niet meer. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Patty1, dan wordt tv kijken een stuk lastiger. Als jij jouw profiel invult en dan daarna hier en bericht post, dan ga ik een nieuwe voor je regelen. 

Hallo Jeroen,

Bedankt, ik heb mijn profiel aangevuld. Is dit voldoende om een nieuwe afstandsbediening te ontvangen?

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +19

@Patty1 Helemaal prima zo! Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd, je ontvangt 'm binnen enkele dagen thuis :)

Bedankt!

Hallo mijn Digitenne afstandbediening doet helemaal niks meer al nieuwe batterijen geprobeerd en werkt nog steeds niet erg onhandig op mijn vakantiebestemming

Reputatie 7
Badge +20

Oei als je nu niet thuis bent, is dat extra onhandig inderdaad @Marianhenkie 🙁 Ik kan een nieuwe afstandsbediening opsturen naar een afwijkend adres, zou je het adres waar je nu verblijft in het opmerkingsveld van van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan stuur ik een nieuwe op!

Mijn Digitenne afstandbediening doet het niet meer,heb al batterijen gecheckt en nieuwe erin gedaan maar werkt nog niet

Maja 

Ik heb t afwijkende adres ingevoerd 

Dankjewel alvast wanneer kan ik de afstandbediening verwachten dan kan ik t bij de receptie in de gaten houden

Reputatie 7
Badge +20

Hij is onderweg @Marianhenkie, zal zeer waarschijnlijk morgen bezorgd worden, en anders overmorgen 🙂

Ook hier de afstandsbediening defect, alle tips geprobeerd maar doet niks meer. Zou graag een nieuwe ontvangen. Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @A. Moes, welkom, en dank voor het alvast invullen van je forumprofiel! Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Je ontvangt hem met een dag of twee in de brievenbus 👍🏻

Heb je losse topic met dezelfde vraag even verwijderd zodat we niet per ongeluk nog een opsturen 😁