Sticky Vraag

Digitenne-afstandsbediening defect / werkt niet naar behoren


Reputatie 7
Badge +28

Reageert de Digitenne-afstandsbediening helemaal niet?

Haal de batterijen uit je afstandsbediening en stop ze er opnieuw in.

 

Werkt het nog steeds niet?

Vervang de batterijen eens door nieuwe.

 

Reageert de Digitenne-afstandsbediening niet goed of heel traag?

Verwijder mogelijke storingsbronnen in de buurt van je tv en/of Digitenne-ontvanger. Denk aan een LED- of spaarlamp of Ambi-light op je tv. Deze kunnen het signaal verstoren dat de afstandsbediening naar de Digitenne-ontvanger zendt.

 

Werkt je Digitenne-afstandsbediening nog steeds niet, ondanks bovenstaande oplossingen?

Probeer dan als eerste de omwisseltool : https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne/digitenne-afstandsbediening-omwisselen.htm 

 

Lukt dat niet?

Wil je dan het Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


222 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Dat is raar, dan moet het wel aan de ontvanger liggen. Ik denk dat jouw ontvanger omgewisseld gaat worden voor een nieuw exemplaar. 

Reputatie 2

Dat is raar, dan moet het wel aan de ontvanger liggen. Ik denk dat jouw ontvanger omgewisseld gaat worden voor een nieuw exemplaar. 

Vond het ook heel vreemd, ik werd er ook niet vrolijk van. Vervelend dat je uit bed moet om van zender te wisselen 😊

Reputatie 7
Badge +24

Dat is raar, dan moet het wel aan de ontvanger liggen. Ik denk dat jouw ontvanger omgewisseld gaat worden voor een nieuw exemplaar. 

Vond het ook heel vreemd, ik werd er ook niet vrolijk van. Vervelend dat je uit bed moet om van zender te wisselen 😊

Goed voor je lichaam, slecht voor je ziel. :sweat_smile:

Ik heb een nieuwe voor je besteld, je kunt deze omruilen bij de Plus bij jou in de buurt vanaf donderdag om 15 uur. Je krijgt ook nog een sms’je op het moment dat het daar voor je klaarligt. 

Reputatie 2

Dat is raar, dan moet het wel aan de ontvanger liggen. Ik denk dat jouw ontvanger omgewisseld gaat worden voor een nieuw exemplaar. 

Vond het ook heel vreemd, ik werd er ook niet vrolijk van. Vervelend dat je uit bed moet om van zender te wisselen 😊

Goed voor je lichaam, slecht voor je ziel. :sweat_smile:

Ik heb een nieuwe voor je besteld, je kunt deze omruilen bij de Plus bij jou in de buurt vanaf donderdag om 15 uur. Je krijgt ook nog een sms’je op het moment dat het daar voor je klaarligt. 

Hoi, 

Bedankt vast, kreeg al een sms van kpn vanavond. En bedankt voor de snelle reactie, 👍

Reputatie 7

Graag gedaan, @Dtje5 Bedankt voor je bericht :)

Niet gezien , stonden er op.

Wat zijn de mogelijkheden voor een nieuw exemplaar.

 

Vriendelijk groet Elro 

Tja een zwarte zie je ook niet goed in donker en op donkere vloerbedekking.

Voor een afstandsbediening voor DIGITENNE is het snelst om even te bellen naar 0800-0402 (gratis nummer).

Thanks 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Elro, welkom! Lastig zappen met een kapotte afstandsbediening. Graag help ik je aan een nieuwe, mocht je nog niet gebeld hebben. Vul in dat geval je forumprofiel in en laat hier even weten als je dat gedaan hebt. Dan stuur ik er eentje op. 

Ik heb ook een digitenne set voor de camper ontvangen maar de afstand bediening werkt niet verder dan 30 cm  ik heb 3 keer nieuw batterijen gewisseld maar helaas de batterijen doen het wel in andere afstands bedieningen  voor de rest werkt het goed 

Reputatie 7
Badge +20

Da's lastig tv kijken, @Globetrotters Er komt een nieuwe afstandsbediening naar je toe! 

 

Hoi! Ik gebruik sinds enkele maanden digitenne en na 2 maanden stopte ook hier de afstandsbediening ermee. Van alles geprobeerd, maar niets heeft mogen baten. 

Ik zou daarom graag een nieuwe ontvangen. Mijn gegevens heb ik ingevuld in mijn forumprofiel. 

Reputatie 7
Badge +20

Er is een nieuwe onderweg, @ninahog 

Er is een nieuwe onderweg, @ninahog 

Fijn, bedankt!!

Zvx7200 reageert niet de afstandbediening. . Batterijen heb ik vervangen, echter geen resultaat.

Ik denk dat de afstandbediening defect is. Zvx7200 reageert wel op knoppen.

 

Admin: bericht verplaatst naar het verzameltopic dat Noordzee ook noemt

Reputatie 7
Badge +28

@Hastrie 

Staan  je gegevens in je forumprofiel?"

Meld je dan even in dit topic:

https://forum.kpn.com/digitenne-12/digitenne-afstandsbediening-defect-werkt-niet-naar-behoren-474448

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, @Hastrie! Vul inderdaad je forumprofiel in en reageer hier. Dan regelen we een nieuwe afstandsbediening voor je :)

Hoi,  
Vandaag is mijn nieuwe afstandsbediening bezorgd, omdat de originele niet meer werkte. Alleen werkt de nieuwe ook niet..

Ik vraag me af waar het precies aan ligt, maar vooral hoe ik ervoor kan zorgen dat alles het weer gaat doen. Heeft iemand een idee?

/Nina

Reputatie 7
Badge +30

Dat is vervelend, @ninahog :( Wat werkt er niet met de afstandsbediening? Helemaal niets, of zijn het specifieke knoppen die niet werken? 

Dat is vervelend, @ninahog :( Wat werkt er niet met de afstandsbediening? Helemaal niets, of zijn het specifieke knoppen die niet werken? 

Hi Erik, hij werkt helemaal niet. Bij de vorige was dat ook het geval. Ik heb de ontvanger ook opnieuw opgestart en teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar dat heeft helaas niet geholpen. 

Reputatie 7
Badge +28

Ik vermoed eerder dat het aan de ontvanger ligt. Ervan uitgaande dat de ontvanger wel in zicht is van de afstandsbediening. (Niet achter een gesloten kast deur ofzo)  

 

Ik vermoed eerder dat het aan de ontvanger ligt. Ervan uitgaande dat de ontvanger wel in zicht is van de afstandsbediening. (Niet achter een gesloten kast deur ofzo)  

 

Hij staat inderdaad in een open kast. Is er ook de mogelijkheid om evt. een nieuwe hiervan aan te vragen als het inderdaad hieraan ligt? En zo ja, weten jullie wellicht via welke weg dit kan? 

Reputatie 7
Badge +28

Dat kan Erik voor jou regelen. Die komt vanzelf weer hier terug. 

Hoi @ninahog . Heb jij zojuist de SMS gekregen met logistieke informatie?

In het kort komt het er op neer dat je de huidige tuner kunt omruilen voor een nieuwe.

Wil je alsjeblieft de antenne en de afstandbediening NIET meesturen.   Mocht je geen SMS hebben gehad, laat het even weten.

Hoi @ninahog . Heb jij zojuist de SMS gekregen met logistieke informatie?

In het kort komt het er op neer dat je de huidige tuner kunt omruilen voor een nieuwe.

Wil je alsjeblieft de antenne en de afstandbediening NIET meesturen.   Mocht je geen SMS hebben gehad, laat het even weten.

Hi, dat klopt inderdaad. Ik heb de sms ontvangen! 
Bedankt voor alle hulp! 

Reageer