digitenne afstandsbediening kapot

• 3 november 2014
  • 3 reacties
  • 569 keer bekeken

Na jaren van goede dienst heeft de afstandsbediening van Digitene het begeven. Baterijen etc vervangen maar niks helpt meer. En ik kan de servicepagina van digitenne niet bereiken..... 

Waar kan ik een nieuwe krijgen??

john

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hallo John,

Het ligt eraan of je een digitenne ontvanger hebt van KPN in bruikleen of een zelfgekochte.

Als de ontvanger en dus de AB van KPN is moet je contact opnemen met de klantenservice. Die dienen dan voor vervanging te zorgen.

Als het een koop ontvanger betreft kun je op de site van KPN voor sommige ontvangers nog een AB kopen, maar niet voor alle.

Zie http://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/zoeken/

Indien je voor jouw ontvanger niet bij KPN terecht kan dan kun je het b.v. proberen via Marktplaats.

Succes Koos 

Reputatie 7
Ik heb er nog één van Samsung liggen voor Digitenne...

Reputatie 6
Badge +12
Hoi John,

Welkom op het forum!

Oh jee, jammer te lezen dat de afstandsbediening het na jaren trouwe dienst het heeft begeven. Werkt het ook niet meer door de afstandsbediening te resetten? Dit kan door de batterijen eruit te halen en vervolgens met iets van metaal (theelepel, schaar) tegen de contactpunten aan te wrijven. Zoals Koos2 al meld kun je hier een nieuwe digitenne afstandsbediening bestellen.

Heb je de Digitenne ontvanger in bruikleen? Dan ontvang ik graag je postcode, huisnummer, mobiel nummer en naam van de contractant in een privébericht, dan pak ik het voor je op.

Nienke

Reageer