Beantwoord

Digitenne afstandsbediening kapot

  • 26 April 2021
  • 7 reacties
  • 75 keer bekeken

Badge

Mijn afstandsbediening van de digitenne reageert niet meer.

Batterijen zijn goed.

Merk:ZXV7200

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 28 April 2021, 12:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Biancavanruiten ,

Reageert de Digitenne-afstandsbediening helemaal niet? Haal de batterijen uit je afstandsbediening en stop ze er opnieuw in. Werkt het nog steeds niet? Vervang de batterijen eens door nieuwe. 

Reageert de Digitenne-afstandsbediening niet goed of heel traag? Verwijder mogelijke storingsbronnen in de buurt van je tv en/of Digitenne-ontvanger. Denk aan een LED- of spaarlamp of Ambi-light op je tv. Deze kunnen het signaal verstoren dat de afstandsbediening naar de Digitenne-ontvanger zendt. 

Werkt je Digitenne-afstandsbediening nog steeds niet, ondanks bovenstaande oplossingen? Vul dan jouw forumprofiel aan met postcode, huisnummer en je klantnummer. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Badge

Hoi. Ik heb alles ingevuld. 

Groetjes 

Reputatie 7
Badge +28

Prima, 

Er komt hier vanzelf een moderator langs die jou een afstandsbediening gaat opsturen. 

Badge

Ok dank je.

Heb je een idee hoe lang dat duurt?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Biancavanruiten, ik kom hier even langs en ga je een nieuwe afstandsbediening opsturen. 

Badge

Hoi Jeroen.

Heel erg fijn, dankjewel👍

Badge

Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor digitenne. 

Hoe krijg ik hem aan het werk?

Er zitten batterijen in.

Maar hij reageert niet op de tv ontvanger.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic