Digitenne afstandsbediening of IR kapot

• 30 mei 2015
  • 4 reacties
  • 273 keer bekeken

Goedenavond,

Of mijn afstandsbediening of de infrarood lezer in de digitenne receiver is kapot. Ik heb 2 verschillende afstandsbedieningen geprobeerd (kennis heeft ook een digitenne, geen idee of die dingen uitwisselbaar zijn), batterijen zijn vervangen, heb met een metalen voorwerp tegen de contactpunten gewreven. Maar dit heeft geen verbetering gebracht.

Zou er een nieuwe afstandsbediening geleverd kunnen worden? Als die het ook niet doet, dan is het in ieder geval niet de afstandsbediening. Als afstandsbedieningen wel uitwisselbaar zijn, dan is het niet de afstandsbediening en zou ik een nieuwe receiver nodig hebben.

Met vriendelijke groet,

Wesley

4 reacties

Badge
Hallo wesley,

De afstandbedieningen van de zelfde soort decoders zijn uitwisselbaar. 

Dus u zou kunnen testen met die van een buur/vriend, mits die dus de zelfde soort decoder hebben.

Mvg. Thibauld

Dank je voor de reactie.
@iemandvanKPN

Dan is het niet nodig om een afstandsbediening op te sturen. Aangezien ik dit al getest heb. Zou er een nieuwe receiver opgestuurd kunnen worden?

Reputatie 7
Badge +28
Dag ,

Excuses voor de late reactie! Ik help je hier graag mee.

Kun je in een privébericht jouw adresgegevens, naam contractant en het type ontvanger dat je nu gebruikt sturen? Voor het omruilen ontvang ik ook graag je 06-nummer, dan ontvang je een SMS wanneer het pakket klaar ligt. Ik ben er na vanavond echter pas maandag weer, je kunt Koen ook een privébericht sturen om de verzending morgen in orde te maken. Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Wesley,

Bedankt voor je privébericht! Ik heb je er zojuist een reactie op gestuurd met de verdere details omtrent de verzending van de nieuwe Digitenne ontvanger!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer