Beantwoord

Digitenne Afstandsbediening Stuk

• 4 juli 2018
  • 3 reacties
  • 195 keer bekeken

Beste forum-leden,

Mijn digitenne afstandsbediening (voor de Rebox 1800T) is stuk. Valt het ontvangen van een nieuwe, onder de service van KPN?

Groetjes!
icon

Beste antwoord door Vikash 5 juli 2018, 13:26

Goedemiddag @Femke00001,

Heb je inmiddels al gebeld met onze klantenservice? Als er nog geen nieuwe afstandsbediening naar jou is verstuurd dan kan ik dat eventueel ook voor jou regelen.

Zou je willen reageren op mijn privébericht en jouw KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators)willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s) ? Dan ga ik voor je aan de slag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Ja. Snelst is, denk ik, even bellen naar de klantenservice. Mogelijk willen ze ook de hele ontvanger direct voor het nieuwe model ruilen. Maar als je in regio 3, 4 of 5 woont zal wsl alleen een vervangende afst.bed. gestuurd worden.
Omruil naar de nieuwe ontvanger voor het nieuwe uitzendsysteem zal dan nog volgen.

zie ook dit topic: https://forum.kpn.com/digitenne-12/klaar-voor-de-toekomst-veranderingen-bij-digitenne-445235
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Femke00001,

Heb je inmiddels al gebeld met onze klantenservice? Als er nog geen nieuwe afstandsbediening naar jou is verstuurd dan kan ik dat eventueel ook voor jou regelen.

Zou je willen reageren op mijn privébericht en jouw KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators)willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s) ? Dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 7
Badge +19
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer