Digitenne afstandsbediening werkt niet meer

  • 5 April 2019
  • 4 reacties
  • 236 keer bekeken

Beste,

Onze digitenne afstandsbediening werkt niet meer, ook niet na vervanging van de batterijen.

Met vriendelijke groet,

Hans

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Hans,

Een moderator wil jou graag aan een nieuwe afstandsbediening helpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Wil je hier ook even aangeven wat voor soort ontvanger je hebt?

Mocht je nog in het bezit zijn van een oude ontvanger, dan kan je dit alleen maar oplossen door het omwisselen van je ontvanger. Maar laten we eerst jouw reactie maar even afwachten...........
Reputatie 7
Badge +24
Hi Engelin, welkom hier. Ik kijk dit graag voor je na. Als ik de juiste gegevens voor me heb zie ik dat er al een afstandsbediening onderweg is. Klopt dit?

Zo niet, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Engelin, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Reputatie 7
Badge +28
@Engelin en Hans : En werkt de nieuwe afstandsbediening?