Beantwoord

Digitenne al een jaar geleden opgezegd, maar geld wordt nog steeds afgeschreven van mijn rekening

  • 23 February 2019
  • 6 reacties
  • 192 keer bekeken

Badge
Beste KPN......Ik probeer in contact met jullie te komen, maar dat blijkt onmogelijk. Een email adres zou handig zijn maar daar doen jullie niet aan, telefonisch wordt ik er uit gegooid, op de chat is niemand aanwezig.

Het gaat om het volgende: ik heb in maart 2018 mijn digitenne opgezegd (en de ontvanger netjes teruggestuurd), maar nu kom ik er achter dat er nog steeds geld van mijn rekening wordt afgeschreven. Erg slordig!! Ik heb het mailtje met opzegging bij de hand. Daar staat in dat een medewerker telefonisch contact met mij opneemt om de opzegging verder af te handelen. Dit is idd gebeurd (natuurlijk werd geprobeerd mij over te halen niet op te zeggen); hierna is mij verteld dat alles in orde was en het bij deze op was gezegd. Lekker verhaal dat dat dan niet zwart op wit staat... Bewuste strategie? Nou, ik verwacht dat er zsm contact met mij wordt opgenomen om dit op te lossen: ***@hotmail.com

Vriendelijke groet,

Erik Peters

Admin: E-mailadres weggehaald ivm privacy
icon

Beste antwoord door Marina_ 25 February 2019, 15:17

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo @ErikPeters1 ,
Met 'erg slordig!' bedoel je waarschijnlijk jezelf om er na 11 maanden achter te komen dat je nog steeds betaald voor een abo.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @ErikPeters1, Welkom op het forum. Jammer dat je er ca. een jaar later achter komt dat er nog steeds geld wordt berekend voor een abonnement die je vorig jaar maart hebt opgezegd. Via de mail zoek ik geen contact met je, maar ik ga ervan uit dat we het via deze weg kunnen oplossen. Staat het alsnog zwart op wit. Ik wil eerst nagaan wat er bij ons bekend is. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer van Digitenne willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Wanneer je dit hebt gedaan, stuur je dan een berichtje in dit topic? Dan pak ik het z.s.m. weer op.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @ErikPeters1, Tot nu toe heb ik geen reactie van je ontvangen. Misschien heb je via een andere weg al contact met ons gehad en is jouw vraag beantwoord. Anders hoor ik het graag.
Badge
Beste Marina,

Dank voor je snelle reactie. Ik heb mijn gegevens toegevoegd op mijn forumprofiel (beetje verlaat, excuus, maar ik ben druk met andere dingen...)

Graag hoor ik spoedig van je om dit op te lossen!

Groet, Erik
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @ErikPeters1, Ik heb het uitgezocht. Zou je willen reageren op mijn privébericht?
Badge
Nou, en dan ook maar voor iedereen hier om te lezen hoe er met de klant wordt omgegaan.....
Ik gooi er maar even een metafoor in anders snapt men het weer niet:
Stel, je hebt in je tuin 100 mooie bloembollen staan. Je bent niet zo van het tuinieren dus heb je een tuinman (KPN) voor de verzorging. Als betaling krijgt de tuinman elke maand 1 bloembol van je. Op een gegeven moment heb je geen behoefde meer aan tuinonderhoud en je zegt de overeenkomst op. Prima zegt de tuinman, en het contract wordt beëindigd. Je kijkt niet zo vaak naar je tuin, maar na een tijd valt het je op dat elke maand de tuinman nog even binnen sneakt om toch nog even snel een bloembol mee te nemen. Je spreekt de tuinman daarop aan: hoezo neem jij nog elke maand een bloembol mee terwijl we ons contract hebben beëindigd? Ik wil graag al die bloembollen waar geen dienst tegenover heeft gestaan terug! Daarop zegt de tuinman, tja nee, ik geef je maar de helft terug, had je maar vaker naar je tuin moeten kijken en moeten opletten dat ik geen bloembol kwam jatten.....
Hoe zo kan je dit zeggen KPN? Shame on you!

Goedemiddag Erik, Dat de opzegging niet goed is gegaan, daarvoor steken we de hand in eigen boezem. Dat we je tegemoet moeten komen, dat ben ik helemaal met je eens. Je meldt het alleen een jaar later en dat had eerder gekund. Er zijn namelijk wel iedere maand facturen uitgegaan en er zijn afschrijvingen geweest. Dit zien we ook als een stukje verantwoordelijkheid van jouw kant. Ik wil de schuld hiermee niet op jouw afschuiven, maar dit is de reden waarom ik maximaal 6 maanden mag vergoeden.

Reageer