Beantwoord

Digitenne alleen 1,2,3

  • 22 July 2020
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

We hebben sinds een week ivm verhuizingals tijdelijke oplossing een digitenne pakket gekregen.

Nu heeft alles een week goed gewerkt en nu krijgen we de foutmelding E0-16-0 en ontvangen alleen 

 de zenders NPO 1, NPO 2 en NPO 3. Bij de zenders daarna krijgen we de foutmelding E016-0.

 

Het Cas nummer is 70125862824.

 

Kunt u de instellingen aanpassen zodat alles weer werkt.

 

Met vriendelijke groet,

Berry

icon

Beste antwoord door Noordzee 22 July 2020, 19:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Habech ,

Als jullie een noodpakket hebben, dan loopt dit via een speciale afdeling. Dan kan de activatie even duren. 
 

Zet wel alvast de ontvanger aan op NPO 1 en laat de ontvanger aanstaan. De tv kan eventueel uit. 

Vanuit KPN zal iemand een activatiesignaal versturen. 

Reputatie 7
Badge +24

HI Habech, welkom hier. 

Ik zie inderdaad dat deze uit de lucht is, mijn excuses hiervoor. Ik heb mijn collega's gevraagd om dit opnieuw te activeren, in de hoop dat dit vanavond nog gaat gebeuren. Anders zal dit helaas morgen zijn. 

Werkt internet via het noodpakket nog wel?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Habech ,

Als jullie een noodpakket hebben, dan loopt dit via een speciale afdeling. Dan kan de activatie even duren. 
 

Zet wel alvast de ontvanger aan op NPO 1 en laat de ontvanger aanstaan. De tv kan eventueel uit. 

Vanuit KPN zal iemand een activatiesignaal versturen. 

@Habech 

Heb je nu weer beeld op alle zenders?