Vraag

Digitenne: alleen NPO 1/2/3

  • 5 August 2020
  • 8 reacties
  • 114 keer bekeken

Ik heb een digitenne abonnement maar kan alleen npo 1,2 en 3 kijken. 

Onder menu, abonnement status staat dat ik geen basis abonnement heb terwijl ik er wel voor betaal, wat ik ook op de factuur zie.

Dus hoe wordt dit opgelost?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mariella K ,

Dan heb je nu geen beeld op alle zenders via Digitenne.  Het kan ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens een foutcode te zien krijgt.  Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN.

LET OP!! Je kunt dit probleem NIET zelf oplossen

In dit topic helpen we je een handje :wink:

 

Stap 1) Vul jouw gegevens in in je profiel

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +25

Hi @Mariella K. Noordzee legt het al goed uit. Kun je je profiel invullen? Dan gaan we voor je aan de slag.

Reputatie 7
Badge +28

@Mariella K 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Reputatie 7
Badge +17

We horen helaas niets meer van je @Mariella K. Zonder gegevens kunnen we helaas geen activatiesignaal sturen. Ik neem aan dat je het inmiddels hebt geregeld via een andere weg. Anders hoor ik het graag! :D

Reputatie 7
Badge +28

@Mariella K 

Heb je alweer beeld op alle zenders?

Reputatie 7
Badge +28

@Mariella K 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Reputatie 7
Badge +28

@Mariella K 

Heb je nog hulp nodig van ons ? 

Reputatie 7
Badge +28

@Mariella K

Werkt alles nu?