Beantwoord

Digitenne alleen NPO 1, 2 en 3

  • 16 April 2023
  • 6 reacties
  • 66 keer bekeken

Digitenne geeft foutcode, alleen npo1 2 en 3 werken. Heb mijn forumprofiel aangevuld volgens de instructies!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 19 April 2023, 09:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Digitenne geeft foutcode, alleen npo1 2 en 3 werken. Heb mijn forumprofiel aangevuld volgens de instructies!


digitenne staat op npo 1

Reputatie 7
Badge +20

Hi @KNausO, dit gaat zo te zien om Digitenne horend bij een noodpakket, heb je voor mij het CAS ID van je Digitenne ontvanger? Deze staat op je ontvanger, je mag hem invullen in het opmerkingsveld van je profiel en hier even een seintje geven als je dat hebt gedaan!

Omdat een Digitenne via noodpakket niet aan jouw abonnement gekoppeld is, kan ik die niet uit de systemen halen, vandaar dat ik er even om vraag 🙂

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @KNausO ,

Een moderator gaat een activatiesignaal (laten) versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +20

@KNausO ik zie in het opmerkingsveld nog niet een CAS ID staan, zou je die nog aan me door kunnen geven? Of is hij inmiddels wellicht al actief geworden? Ik hoor het hoe dan ook graag, zodat ik weet of ik nog iets voor je kan doen!

Het probleem is door het callcenter opgelost, dankjewel 

Reputatie 7
Badge +20

Ah ok, top! Bedankt dat je het nog even laat weten 😊