Beantwoord

Digitenne alleen publieke zenders zichtbaar

  • 14 March 2019
  • 8 reacties
  • 197 keer bekeken

Badge
Kan alleen ned.1 2 3 ontvangen ???
Heb al jaren digitenne

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door jeumiep 17 March 2019, 08:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @jeumiep ,
is je regio misschien omgezet naar de nieuwe digitenne-standaard en heb je nog geen nieuwe ontvanger?
Badge
Nee, wist ik ook niet
Hallo @jeumiep ,
wacht dan even een reactie van een moderator af.
Badge
? Dank je wel 🙋‍♂️💪
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @jeumiep ,
wacht dan even een reactie van een moderator af.

Hier is ze!

Welkom @jeumiep 😉. Ik kijk graag met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Wil je ook je smartcardnummer of CAS ID (dit staat op de ontvanger) onder persoonlijke opmerkingen vermelden? Het adres wat je invult, is dat ook het adres waarop Digitenne wordt gebruikt?
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor het aanvullen van je profiel. Ik zie dat je het smartcardnummer of CAS ID nog niet had ingevuld. Daar wilde ik om vragen, maar ik zie ook dat je een nieuwe ontvanger aangevraagd hebt? Is die nu aangesloten en werkt alles? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +28
Jouw regio is nog niet overgezet naar DVB-T2. Dit gaat op 9 april 2019 gebeuren. Ruim voor die tijd moet je jouw oude ontvanger omwisselen voor een nieuwe. Dat kan via deze tool:

https://www.digitenne.nl/service-en-contact/digitenne-omruilen/

Met de nieuwe ontvanger kan je nu al het oude Digitenne ontvangen. Vanaf 9 april dus ontvangst in HD.
Badge
Dank jullie wel, het is opgelost heb nieuwe ontvanger gekregen 😉