Beantwoord

digitenne antenne

  • 30 September 2019
  • 6 reacties
  • 163 keer bekeken

Hallo, ik heb nog een Funke V4 digitenne antenne die het niet meer doet.
Is het mogelijk dat u mij een nieuwe antenne toestuurt en zo ja is deze dan gratis?
Groet, Jan Jonkman

Klantnummer: *****
icon

Beste antwoord door Joran 12 October 2019, 13:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo @Janjonkman

Het is mogelijk om jouw antenne om te wisselen voor de Funke V5 incl. buitenmontageset. KPN stuurt jou die gratis op als je ontvangstproblemen hebt.

Kun je nog even aangeven of je een binnenantenne wilt of een buitenantenne?

Een moderator wil jou dus graag een nieuwe antenne opsturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +28
@Janjonkman

Kun je nog even aangeven of je een binnenantenne wilt of een buitenantenne?

Een moderator wil jou dus graag een nieuwe antenne opsturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +28
Dank @Noordzee!

@Janjonkman: Ik hoop dat je nog antwoord kunt geven op bovenstaande vragen, dan zorg ik dat een nieuwe antenne wordt opgestuurd 🙂
Reputatie 7
Badge +28
@Janjonkman

Kun je nog even aangeven of je een binnenantenne wilt of een buitenantenne?

Joran wil jou dus graag gratis een nieuwe antenne opsturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +28
Foutje van mijn kant, ik las er overheen dat een van mijn collega's het klantnummer al naar @Janjonkman's profiel had verplaatst. Ik zie dat een nieuwe antenne al op 30 september is verstuurd. Werkt het nu allemaal naar wens?
Reputatie 7
Badge +28
Aha,

Dan zal het probleem nu wel opgelost zijn. Jammer dat @Janjonkman dat niet even hier bevestigd.

Reageer